Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): Feel The Sun

Sample/video:


@ 43:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow klinkt echt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:13 
 
Hardtraxxer

Benieuwd hoe die in HQ klinkt! Op het eerste gehoor een leuke track.
Beetje in de zany - underwater sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxxer

Melodie doet me denken aan White Stars van Universe Twisters
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoo dan, das lang geleden dat ik van een LQ mainstream plaatje kippenvel heb gekregen :loving: Goed gedaan je maakt grote stappen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup: Thx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

eerste plaatje wat ik in LQ vet vind van jou festuca! moet wel zeggen dat je in een stijgende lijn omhoog gaat qua kwaliteit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker



@ 43:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tis een fijn melodietje Festuca! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Leuke plaat, Mid-intro vind ik de kick wat storen, Melodie is ook zeer vet, stukje voor de climax met die claps is ook erg tof gedaan ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 17:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

thx heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk plaajte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

lekker plaatje! gaat heerlijk live
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks