Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 20:45 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Fedoteck

Track(s): Absolution

Sample/video:


Follow me on Twitter @ Twitter.com/Fedoteck
Like me on Facebook @ Facebook.com/djfedoteck
Follow me on Instagram @ Instagram.com/djfedoteck
Youtube @ Youtube.com/Fedoteck

Support guys! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag ik vragen welk label het in hun hoofd heeft gehaald dit te releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 02:11 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender: Geen woorden voor dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxxer

release datum? En waar te koop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

dus.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

Dit is met stip, maar dan ook echt met stip het slechst wat ik op dit forum gezien heb :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:22 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou ik als Free Release nog niet binnenhalen, zelfs als ik er 100 000 euro voor zou krijgen zou ik er nog over nadenken. Dafuq is dit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 03:33 
 
Hardtraxxer

M-bition schreef:
Dit is met stip, maar dan ook echt met stip het slechst wat ik op dit forum gezien heb :lol: :lol:


Dan ben jij wel snel tevreden dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks zijn nog niet slecht, kun je mooi voor iets anders gebruiken. De rest is bijzaak. komt heel erg simpel over door alleen maar dezelfde patterns te houden. niet echt variatie ofzo. Daarbij is de break geheel offbeat met de climax. De climax zelf wat betreft melodie is te doen maar het volume is daarintegen wel te hoog.

laten we maar niet beginnen over de pitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kicks zijn nog niet slecht

:lol: :lol: :lol: Je maakt een grapje hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:52 
 

Hoe die vocals gecut zijn alleen al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fedoteck schreef:
Artiest: Fedoteck


Support guys! ;)


Denk je echt dat we dit gaan supporten? Ga aub eerst ff wat meer oefenen voordat je dit online gooit. Advies: Oefenen, oefenen, oefenen. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb wel eens eerder een nummer van m gespot op dit forum (vaak in de verkeerde sectie). Maar durf te wedden dat dit niet op n label komt... Dat vorige nummer gebruikte ie ook kant en klare presets/samples, t.o.v. dat is t wel verbeterd, maar nog steeds slecht dit... Snap niet dat je op zo'n niveau al kunt denken dat je goed bezig bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Make youre way to the e e e e e e e e e e e e e e e :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Awethority schreef:
Heb wel eens eerder een nummer van m gespot op dit forum (vaak in de verkeerde sectie). Maar durf te wedden dat dit niet op n label komt... Dat vorige nummer gebruikte ie ook kant en klare presets/samples, t.o.v. dat is t wel verbeterd, maar nog steeds slecht dit... Snap niet dat je op zo'n niveau al kunt denken dat je goed bezig bent...

Daarvoor hebben we een label genaamd Dancetraxx
http://www.youtube.com/user/dancetraxxrecords
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Wout1997 ohja, dat was ik ff vergeten :p Er is, misschien op hen na, waarschijnlijk geen label dat dit zou willen releasen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
:surrender: Geen woorden voor dit...

Dit. Dat je zoiets maakt en dan zelf denkt van mwoah, dit klinkt eigenlijk wel goed genoeg om met andere mensen te delen :lol:

Ook deze:
Ik lag gewoon serieus in een deuk bij die 'climax' op 2:30 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA XD IK GA GEWOON WEER STUK XDXDXD

XtD schreef:
bij die 'climax' op 2:30 :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Make youre way to the e e e e e e e e e e e e e e e :worship:

Vooral dit. Geniaal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Nuracore schreef:
kicks zijn nog niet slecht

:lol: :lol: :lol: Je maakt een grapje hoop ik.


lees jij nog verder :p ?

Citaat:
kun je mooi voor iets anders gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, de lachspieren zijn weer genoeg getraind voor een week :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq did I just listen?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks