Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Fanteria

Track(s): Feel My Revenge

Sample/video:
https://www.facebook.com/OfficialDjFant ... =2&theater


Bron:
Citaat:
Here it is! A short movie from #Jasonpayne playing my new track at #Loudfest!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt een goede drive in te zitten, interesse is gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel fijn ^^ Had alleen tijdens de climax het gevoel dat ik act of rage luisterde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 13:40 
 

Vocals hebben wel wat weg van de vocals van Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker ook gemaakt door Shockerz zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feel My Revenge heet deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker :thumbup: Climax belachelijk vet :worship:
Alleen die ruige vocals weeral.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Alleen die ruige vocals weeral.. :lol:

Zelfde vrouwtje als FIFO en Outta My Way. Die heeft ook een traumatische jeugd gehad of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 09:59 
 

Shockerz heeft er een full-time baan aan volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 17:38 
 

Een subtiele pitch had deze track al een stuk beter gemaakt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijk geluid in die intro(?) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 13:32 
 

Dikke plaat :drool:, lekker tempo'tje ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging lekker op Unlocked toen Regain hem draaide, prima nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mid intro vind ik moddersaai. Climax is wel leuk maar ook niet echt boeiend. Vind hier weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Doet me een beetje denken aan Sub Sonik dit


Shockerz zal ook wel de ghost van Fanteria zijn, lijkt te veel op mekaar :P

OT: wel leuk maar niet bijzonder ofzo.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks