Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:19 
 

Artiest: F8trix

Track(s): L.O.V.E.

Sample/video: https://vimeo.com/52788350

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:53 
 
Hardtraxxer

klinkt als een lekker trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track weer van DBSTF! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

is hier al meer van bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

harderstylez936 schreef:
is hier al meer van bekend?

Nee, anders stond het wel in dit topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:12 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:21 
 

Boring²
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh, de eerste track van F8trix waar ik echt niets aan vind. Midintro is gewoon slaapverwekkend, wat een lelijke kicks ook ineens. Vocals nogal cheesy en een te simpele melodie. Jammer, want z'n vorige tracks waren stuk voor stuk écht vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die kicks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geen verkeerd trackje :) al vind ik het nu wel heel erg veel op DBSTF gaan lijken allemaal. Waar ik in het begin nog eigen inbreng hoorde, hoor ik dat hier nu niet. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxxer

saai :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kicks vind ik best wel heel erg lelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

M.A.T.I.G.E. T.R.A.C.K
Wat hebben die artiesten toch met die rare hoofdletters en punten? Decibel vond ik al irritant, en nu komt zelfs deze track erin. Krijgen we de volgende keer tracks als Different Kind Of Therapy met hoofdletters en punten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

F13/12trix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
F13/12trix.

:lol: Maar je hebt wel gelijk. Saai dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
elroyce schreef:
F13/12trix.

:lol: Maar je hebt wel gelijk. Saai dit.


mee een! klinkt nergens naar..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks