Last edited by emmerick on 28 Dec 2011 20:43, edited 3 times in total.
Snel Snel! :')
Erg leuke track, met name de intro vind ik erg vet
ik heb hem nog niet gehoord maar zag hem in de tracklist staan van hws dus gelijk gepostAlmighty wrote:Snel Snel! :')
Doe dan gelijk even HoofdlettersbRt_ wrote:Plaats hem dan correct zonder de &feature en zet er ook een tijdstip bij ..
Heb het aangepast voor je!
Geen tijd voor, snel postennAlmighty wrote:Doe dan gelijk even HoofdlettersbRt_ wrote:Plaats hem dan correct zonder de &feature en zet er ook een tijdstip bij ..
Heb het aangepast voor je!Leest een beetje slordig in een titel imo, als de rest van de topics dat ook hebben.
MOET EERSTE ZIJN!!!!!!!111111!!!¡¡¡¡¡¡¡Almighty wrote:Snel Snel! :')
Kwisniks wrote:Lekkere track, ben benieuwd wat al die DBSTF theoristen hiervan denken.
Arvy wrote:intro lijkt op Winter
Mid-intro op No time to sleep
Melo haal ik Damned uit
jaTimmer wrote:Dit is toch die resident van Time out (Pato) ??
Volgens mij zoek jij vergelijkingen ipv dat je ze opmerktArvy wrote:intro lijkt op Winter
Melo haal ik Damned uit
Inderdaad. Vind het sowieso maar skeer dat iedereen tracks gaat vergelijken.Crash wrote:Volgens mij zoek jij vergelijkingen ipv dat je ze opmerktArvy wrote:intro lijkt op Winter
Melo haal ik Damned uit
ik vergelijk geen tracks, maar toen ik die midintro hoorde dacht ik gelijk aan no time to sleep. Is ook niet te missen trouwensDuruz wrote:Inderdaad. Vind het sowieso maar skeer dat iedereen tracks gaat vergelijken.Crash wrote:Volgens mij zoek jij vergelijkingen ipv dat je ze opmerktArvy wrote:intro lijkt op Winter
Melo haal ik Damned uit
Ik hoor het niet hoor.WZY wrote: ik vergelijk geen tracks, maar toen ik die midintro hoorde dacht ik gelijk aan no time to sleep. Is ook niet te missen trouwens
Official preview of the first release from up and coming Dj/Producer F8trix, called "Flavaa'". This track will be released in February 2012, alongside "Game is mine'", on Scantraxx Evolutionz.