Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Exit Mind

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

:bomb: De tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:48 
 
Artiest

0:30 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gta Ripper schreef:
:bomb: De tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
0:30 :lol:

Die beweging die hij maakt nadat de muziek weg'valt' (0:33). xd Niemand reageert er ook op.

OT: Toppie, benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 17:39 
 
Artiest

Qlown schreef:
Thyron schreef:
0:30 :lol:

Die beweging die hij maakt nadat de muziek weg'valt' (0:33). xd Niemand reageert er ook op.

OT: Toppie, benieuwd naar de rest.

Haha, ik doelde meer op 'wat een kutmuziek' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
0:30 :lol:


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron, tip voor beginners, het is niet handig om je collega's af te zeiken op een publiek forum :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:39 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Thyron, tip voor beginners, het is niet handig om je collega's af te zeiken op een publiek forum :$


Wie zegt dat hij hem afzeikt? Thyron bedoeld het niet eens zo sukkeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Rickzel schreef:
Thyron, tip voor beginners, het is niet handig om je collega's af te zeiken op een publiek forum :$


Wie zegt dat hij hem afzeikt? Thyron bedoeld het niet eens zo sukkeltje


hahaha >.< the fuck

edit: begrijp nu pas wat hij bedoelde met 0:30 :P maar die reactie van Snitch is wel goud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:56 
 
Hardtraxx Newbie

Snitch_MP schreef:
Rickzel schreef:
Thyron, tip voor beginners, het is niet handig om je collega's af te zeiken op een publiek forum :$


Wie zegt dat hij hem afzeikt? Thyron bedoeld het niet eens zo sukkeltje


Firs of all I hope its ok to write in english here (google transaltor + poor dutch skills being my friend on this forum ^^ )

I don't feel offended, I know I'm not experienced.
Bass Academy was my 2nd booking ever. Therefor I'm still nervous as fck which ends up in acting weird sometimes.
I hope you can connive it a little bit and still enjoy the music haha

Grtz Sven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:58 
 
Artiest

exitmind schreef:
Snitch_MP schreef:
Rickzel schreef:
Thyron, tip voor beginners, het is niet handig om je collega's af te zeiken op een publiek forum :$


Wie zegt dat hij hem afzeikt? Thyron bedoeld het niet eens zo sukkeltje


Firs of all I hope its ok to write in english here (google transaltor + poor dutch skills being my friend on this forum ^^ )

I don't feel offended, I know I'm not experienced.
Bass Academy was my 2nd booking ever. Therefor I'm still nervous as fck which ends up in acting weird sometimes.
I hope you can connive it a little bit and still enjoy the music haha

Grtz Sven :)

Haha no one offends you here buddy! :D
Someone in the vid says 'wat een kutmuziek' at 0:30.. that's all :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Exit Mind


well it was a bit of a misunderstanding, i thought Thyron said something about the track/mixing, but it was about something that was said at 0:30 by someone in the crowd, so that was the thing i was talking about :P

my bad ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 01:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
0:30 :lol:

haha, schitterend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een moeite die Exit Mind doet om de reacties op z'n nieuwe plaat te horen.

Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 01:35 
 
Hardtraxxer

Thyron schreef:
0:30 :lol:

xd
& Die wanneer komt Headhunterz op 0:48 :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks