Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Nog niet zo lyrisch als de rest hier, maar die 2e climax klinkt wel dik! Kicks wil ik nog in HQ horen.

Daar lul je wel anders over als je deze live hebt gehoord :P Jezus wat een beukwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, dat stuk op 1:11 :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxxer

Allemaggies.. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Woei :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb dat filmpje nu al wel een keer of 10 opgezet, dat stuk op 1.11 is echt van de pot gerukt :)! Deze wil ik echt live eens meemaken. Thera zal hem zaterdag ook weer wel draaien hoop ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:00 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Holy scheiss, die kicks vanaf 1:11 :drool: Dat moet echt ziekelijk hard gaan volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAUW :worship: Heerlijk werk weer, nieuwkomer van het jaar die Exit Mind, geniale producties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sooow, deze klinkt wel echt godsgruwelijk dik. Zal morgen vast wel gedraaid worden tijden ROJD ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:02 
 
Hardtraxxer

Begin is echt al monsterlijk dik.. vanaf 1.11 :woot: :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 08:06 
 
Hardtraxxer

Zojuist thuis van TBYD, bedankt thera en deetox voor het draaien van deze track! Nog nooit in mijn leven zo iets zieks gehoord! :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt dikke aanwinst voor theracords!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:44 
 
Hardtraxxer

Ermahgerd...een ekte punch :O Lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha helemaal ziek dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is ook redelijk HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Views-slet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Views-slet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eindelijk, iemand met fatsoenlijke kicks, althans zo als het nu klinkt in MQ. :D Hopen dat andere producers ook eens door gaan krijgen dat je geen bakken met distortion en lange basstails nodig hebt om een fatsoenlijke harde kick te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:20 
 

Damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Deze is ook redelijk HQ :)


Dat einde 'that face you make when the bass kicks' :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:03 
 
Hardtraxx Elite


53:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Exit Mind heeft mij nog niet weten te overtuigen met zijn andere werk maar dit vind ik dan wel weer lekker klinken :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Mq5-7XU-d_g[/youtube]

Zo wat klinkt dit lekker! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks