Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Exit Mind

Track(s): ID

Sample/video:

@14.12

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:yes: Klinkt heel erg dik (wat ik er hier van kan horen). Houd van dit stijltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Mind blijft me verbazen :love:

wat een geweldige drive zit er in dit nummer zeg, blijft maar gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:11 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
:yes: Klinkt heel erg dik (wat ik er hier van kan horen). Houd van dit stijltje!


Die kick is vooral gruwelijk haha! (that rhythm is pumping)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt als een heerlijke plaat, maar ook hulde voor die overgang (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:15 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Exit Mind blijft me verbazen :love:

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 02:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan! Dat klinkt mooi ff mokers dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teringjantje Exit Mind _0_
Blijft maar stijgen in het lijstje favoriete producers. Wat een drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Klinkt veelbelovend dit.


Jordi schreef:
Wat een drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ja klinkt als een heerlijke plaat, maar ook hulde voor die overgang (L)


die podcast van Zirkum is ook echt een aanrader, zit altijd echt super goed in elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt lekker zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:35 
 
Artiest

Rickzel schreef:
b-ram schreef:
Ja klinkt als een heerlijke plaat, maar ook hulde voor die overgang (L)


die podcast van Zirkum is ook echt een aanrader, zit altijd echt super goed in elkaar :)


:worship:

OT: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 11:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@14.12
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EIN-DE-LIJK hier weer eens wat van horen :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks