Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Exit Mind

Track(s): Falling Away

Sample/video:


Zag hem hier nog niet staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kick!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 19:39 
 
Hardtraxxer

:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxxer

kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:03 
 
Hardtraxx Newbie


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:04 
 
Hardtraxxer

exitmind schreef:
http://youtu.be/wLUpFn3boA8
:)




:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

Backstabber schreef:
exitmind schreef:
http://youtu.be/wLUpFn3boA8
:)




:P


thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Very nice :D ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb:

Exit Mind :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een baas is het ook! :worship:
Climax is echt heerlijk en die kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exit Mind stelt tot nu toe nooit teleur :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Wat een baas die Exit Mind, nog geen 1 keer teleurgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIK! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 16:01 
 

Jaaaaa dikke plaat weer!! Deze man kan nog ver komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:28 
 
Hardtraxxer

is deze trouwens gereleased? probeerde om aan een full te komen, maar tevergeefs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was ik alweer vergeten, zal eens rondvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:56 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Deze was ik alweer vergeten, zal eens rondvragen.

Top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het idee dat de release een beetje in hetzelfde schuitje zit als deze: http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/dark-pact-i-m-here-now-t45023.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Meeste van NEXT exclusive wordt gewoon niet afgemaakt & weggegooid.

Sylence & Cyber ft. Atlantis - Free Falling is ook nooit afgemaakt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:41 
 
Hardtraxxer

Kaasstaaf schreef:
Oh.


wat een toevoeging ook dit xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks