Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Exit Mind

Track(s): Darkness Inside

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Sakker, die platen van die man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aww shit, dit is echt goed man ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:33 
 
Hardtraxx Newbie

Jaa! Lekker dit! Jammer van het vertraagde stukkie, maar dat zal live ongetwijfeld snoei en snoeihard gaan. Lekkere plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaaa :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat intro :drool:
ook vind ik het downtempo gedeelte niet storend en klinkt best hard die kicks :)
enige minpunt vind ik de pitchkick, gaat me echt veels te hoog.
voor de rest erg dikke plaat met heerlijke sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het downtempo stuk juist wel storend en die pitchkicks niet :P Wel weer heerlijk dit, ongelofelijk dat Exit Mind nog geen groot label heeft gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Fijne track weer, met name de intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Oei dat langzame stuk verwacht je echt niet, maar als je weet dat het komt klinkt het live best wel vet denk ik. Vind de climax overigens niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan dicht, is al uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom bump je hem dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Waarom bump je hem dan :huh:


Omdat hij anders niet gesloten wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks