Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Envine

Track(s): TBA

Sample/video: http://instagram.com/p/yASS_4SJVU/?modal=true
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Melodie klinkt weer heerlijk! lekker zweverig :thumbsup:
Moet alleen nog even een betere HQ afwachten voor de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:01 
 
Artiest

CiRiXxX schreef:
Melodie klinkt weer heerlijk! lekker zweverig :thumbsup:
Moet alleen nog even een betere HQ afwachten voor de kicks.


Die zitten denk ik wel goed! Mijn nieuwste en beste tot nu toe (al zeg ik het zelf) Bedankt voor het compliment ook:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:51 
 
Hardtraxx Addict

Envine schreef:
CiRiXxX schreef:
Melodie klinkt weer heerlijk! lekker zweverig :thumbsup:
Moet alleen nog even een betere HQ afwachten voor de kicks.


Die zitten denk ik wel goed! Mijn nieuwste en beste tot nu toe (al zeg ik het zelf) Bedankt voor het compliment ook:)

Ja klinken ook zeker niet verkeerd alleen bij een hq kan je het pas echt goed horen natuurlijk :) en al ben ik geen fan van pitch kicks, vind ik ze bij deze melodie wel goed klinken :thumbsup:
Welk programma gebruik jij eigenlijk als ik vragen mag? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:45 
 
Artiest

CiRiXxX schreef:
Envine schreef:
CiRiXxX schreef:
Melodie klinkt weer heerlijk! lekker zweverig :thumbsup:
Moet alleen nog even een betere HQ afwachten voor de kicks.


Die zitten denk ik wel goed! Mijn nieuwste en beste tot nu toe (al zeg ik het zelf) Bedankt voor het compliment ook:)

Ja klinken ook zeker niet verkeerd alleen bij een hq kan je het pas echt goed horen natuurlijk :) en al ben ik geen fan van pitch kicks, vind ik ze bij deze melodie wel goed klinken :thumbsup:
Welk programma gebruik jij eigenlijk als ik vragen mag? ^^


Begrijpelijk! Gebruik fruity loops! Meer info snel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:08 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:51 
 
Hardtraxxer

Deze samen op een releaseje met Come With Me? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Melodie deed me gelijk denken aan deze oude plaat van dj splash (xd) geen idee waarom.


Klinkt lekker :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks