Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Sub Zero Project

Track(s): Cafe Del Mar (Sub Zero Project Edit / Bootleg)

Sample/video:


Bron: Reverze

https://www.instagram.com/p/CUA0xCPMlex/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adagio for Strings SZP bootleg, Café Del Mar SZP bootleg, Dont You Want Me SZP bootleg. Wel geinig maar een beetje makkelijk ofzo? De nieuwe releases vind ik ook lang niet meer het vernieuwende of die "wow factor" bevatten. Jammer want een tijdje terug kon ik het nog goed hebben, of ben ik de enige hierin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t wel vet om tijdens zo’n setje opeens een bekende melodie te horen als opgepimpte Hardstyle versie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, nee, dit hoeft van mij dan weer niet per se… Vind dit bpm ook totaal niet bij deze melodie passen en die lompe kicks aan het einde al helemaal niet. Het origineel is gewoon zo’n heerlijke zweefplaat. Je moet wel van goede huize komen wil je zo’n grote trance klassieker niet semi-verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juist erg vet dat ze dit doen, vind het wel lekker klinken zo voor in een Hardstyle set.
Dikke kick ook die eerste :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook wel wreed hoor. Die Adagio For Strings bootleg al helemaal. Makkelijk scoren of niet; als het goed klinkt, klink het goed. Bootlegs van recente hitjes (zoals die Fisher bootleg) vind ik dan weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet, maar zoals hier boven al gezegd, het is allemaal wel heel makkelijk de laatste tijd. Van bootlegs tot feature platen die grotendeels ook zijn gejat van andere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 19:39 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Ik vind dit ook wel wreed hoor. Die Adagio For Strings bootleg al helemaal. Makkelijk scoren of niet; als het goed klinkt, klink het goed.


Dit dus. Laatste tijd niet zo'n fan van szp, maar classics subtiel en sfeervol remixen is ook een kunst. Bij die adagio for strings bootleg moesten mensen um echt naast elkaar leggen om te kunnen horen wat er precies veranderd was t.o.v. het origineel (behalve het tempo dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 00:46 
 
Hardtraxxer



41:36, laatste plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2022 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Adagio for Strings SZP bootleg, Café Del Mar SZP bootleg, Dont You Want Me SZP bootleg. Wel geinig maar een beetje makkelijk ofzo? De nieuwe releases vind ik ook lang niet meer het vernieuwende of die "wow factor" bevatten. Jammer want een tijdje terug kon ik het nog goed hebben, of ben ik de enige hierin?


Faitlhess - Insomnia SZP Bootleg. Laten we hopen dat het gebrek aan inspiratie is dankzij 2 jaar covid-19, zo niet is het wel erg matig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2022 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Klinkt wel vet, maar zoals hier boven al gezegd, het is allemaal wel heel makkelijk de laatste tijd. Van bootlegs tot feature platen die grotendeels ook zijn gejat van andere platen.

Dit. En dat is niet alleen in de hardstyle scene de afgelopen twee jaar. Kijk naar EDM, Nederlandse hiphop/rap

Een en al gejatte melodieën van 90s/millennium hits. Erg makkelijk scoren zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry als ik dwars zit, maar was dit wel vet als het origineel was? Ik vind dit dus echt rete vet en boeit me geen ene reet of dit gejat is of niet. Vind deze hype alleen maar nice, jaren 90/00 heeft een boel geweldige muziek plus nostalgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Sorry als ik dwars zit, maar was dit wel vet als het origineel was? Ik vind dit dus echt rete vet en boeit me geen ene reet of dit gejat is of niet. Vind deze hype alleen maar nice, jaren 90/00 heeft een boel geweldige muziek plus nostalgie.

Maar daarmee beantwoord jij je eigen vraag toch? Voor jou is het ongeacht of het origineel zou zijn geweest of zoals nu niet, rete vet.

Het kan dan misschien wel goed klinken maar soms snak je naar originaliteit (althans ik op dit moment). Op zijn tijd vind ik het echt niet erg om dit soort edits te horen maar zoveel achter een is wel een beetje te makkelijk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks