Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:47 
 
Hardtraxxer

DJZatio schreef:
hotymoty schreef:
Dit is het hardstyle topic, geen hardcore! >.<


Dit is 150 BPM. Track klink wel lekker. :thumbup:


Hardcore kan ook 150 BPM zijn, dit is hardcore als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




@ 12: 20 .... want ze houden helemaal niet van hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want je smaak kan niet veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
DJZatio schreef:
hotymoty schreef:
Dit is het hardstyle topic, geen hardcore! >.<


Dit is 150 BPM. Track klink wel lekker. :thumbup:


Hardcore kan ook 150 BPM zijn, dit is hardcore als je het mij vraagt.

Het gaat dus om de kick? Of gaat het om de naam die er voor staat? Als er Crypsis voor had gestaan was het zeker wel Hardstyle geweest...

Als het wel aan de kick ligt, waar ligt de grens dan? Strike van Crypsis heeft ook 'hardcore' kicks, dat is ook hardstyle.

Onzin dus, als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
LaBierre schreef:
Hardcore kan ook 150 BPM zijn, dit is hardcore als je het mij vraagt.

Het gaat dus om de kick? Of gaat het om de naam die er voor staat? Als er Crypsis voor had gestaan was het zeker wel Hardstyle geweest...

Als het wel aan de kick ligt, waar ligt de grens dan? Strike van Crypsis heeft ook 'hardcore' kicks, dat is ook hardstyle.

Onzin dus, als je het mij vraagt.

Dit. Different Kind Of Therapy heeft ook een "hardcore" kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BPM is inderdaad niet allesbepalend voor een genre. Ik ken zat mainstream HC platen die origineel op 150 of zelfs lager, beste voorbeeld de oude Promo tracks. Opbouw van een track vind ik ook een grote rol spelen, die is in hardcore tracks meestal duidelijk anders dan in hardstyle plaatjes. Dat maakt van DKOT ondanks de Promo kick ook een HS plaat, en Strike vind ik op die titel al helemaal geen aanspraak maken. The Purest en deze laat ik in het midden totdat er een full is.

Deze track zelf is echter Saai met hoofdletter S, al verwacht ik al tijden niks meer van de mannen van Endymion.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks