Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Ecstatic

Track(s): Quantum Leap

Sample/video: https://www.instagram.com/p/Cah_0rorci2/

Bron: Instagram

hardstyle-releases/ecstatic-quantum-leap-album-dwxcd043-t79242.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ho-ly-shit wat een kippenveltrekkende synthesizer, helemaal wanneer die uithalen er in knallen. TOTY potentie dit.

Also, er waren heel wat TBA's gemaakt een beetje rond 2019 tot begin 2021, gaat daar nog wat mee gebeuren? Vooral Basement Terror zou ik graag nog wel gereleased zien maar ook wel dingen zoals Bow Down en Horizon 2k19.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 00:23 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Horizon 2k19.

Die is gewoon gratis weggegeven hoor? :P

https://drive.google.com/file/d/1nAJjXokYf3v1hOmaU4yE5JfcHaiegJYd/view

maar zou Basement Terror idd ook wel willen hebben ja, en die followup die toen gepost is op socials. (kan de video niet meer vinden, maar heet Synthesizer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ho-ly-shit wat een kippenveltrekkende synthesizer, helemaal wanneer die uithalen er in knallen. TOTY potentie dit.


Wa-joo, inderdaad, wat een heerlijk jankende synth, goed gebruikt ook. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godver wat goed dit, kippenvel tot in m'n kleine teen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wat meer verwacht na het zien van de reacties. Doet me nog niet zo gek veel.

Wordt denk ik hoog tijd dat ik dit soort tracks weer eens op een feest ga horen... kan er op de een of andere manier thuis niet meer hyped van worden. Keer weer ervaren op een evenement zou denk ik veel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ho-ly-shit wat een kippenveltrekkende synthesizer, helemaal wanneer die uithalen er in knallen. TOTY potentie dit.

Also, er waren heel wat TBA's gemaakt een beetje rond 2019 tot begin 2021, gaat daar nog wat mee gebeuren? Vooral Basement Terror zou ik graag nog wel gereleased zien maar ook wel dingen zoals Bow Down en Horizon 2k19.


Sprak Jordy (diegene die gestopt is) tijdens Revelation vorig jaar en aan hem stelde ik dezelfde vraag. Hij gaf toen aan dat deze platen (naar alle waarschijnlijkheid) niet meer worden gereleased maar meer worden gebruikt als platen om te draaien tijdens een setje. Wel jammer tho.

Die Basement Terror werd toevallig toen gedraaid, wat een plaat is dat zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dat raar, waarom zou je ze niet releasen of op zijn minst gratis weg doen als een release te veel werk is. Vooral Basement Terror is makkelijk releasewaardig. Als ze goed genoeg zijn om alsnog in je setjes te doen na 3 jaar is het ook wel goed genoeg om op een of andere manier uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met je eens hoor, zaten echt heerlijke ID's tussen. Van wat ik me herinner zaten er toentertijd 8 nieuwe platen in die mix waarvan er nu wel een aantal zijn gerealesed, zoals Pharaoh, Let us al Unite en On The Run.

Misschien dat die platen dan te ver weg staan van de richting die Wouter (het huidige gezicht achter Ecstatic) wil laten opgaan met de act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gisteren live mogen horen, kreeg spontaan kippenvel toen die lead er inkwam :drool: Hoop echt dat Ecstatic een keer wat meer aandacht gaat krijgen, zou erg terecht zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 17:25 
 
Hardtraxxer

Is hier al wat meer over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 10:31 
 
Hardtraxx Crew

https://www.instagram.com/p/CfHc13gLY4I/
3e video
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt wel een heerlijke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Had wat meer verwacht na het zien van de reacties. Doet me nog niet zo gek veel.

Wordt denk ik hoog tijd dat ik dit soort tracks weer eens op een feest ga horen... kan er op de een of andere manier thuis niet meer hyped van worden. Keer weer ervaren op een evenement zou denk ik veel doen.


ZO, hier kom ik toch een partij 300% van terug. En letterlijk nadat ik hem bij Ecstatic op de UV gehoord heb :lol:

mijn mening over Ecstatic is de laatste 2 maanden echt totaal omgedraaid haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@30:00

https://www.bilibili.com/video/BV1VT4113779?p=57
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn ecstatic platen steeds zo kort? :/

Deze is ook weer fantastisch goed maar zo snel afgelopen weer

Ik hoop dat we nog een 2e climax krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
Had wat meer verwacht na het zien van de reacties. Doet me nog niet zo gek veel.

Wordt denk ik hoog tijd dat ik dit soort tracks weer eens op een feest ga horen... kan er op de een of andere manier thuis niet meer hyped van worden. Keer weer ervaren op een evenement zou denk ik veel doen.


ZO, hier kom ik toch een partij 300% van terug. En letterlijk nadat ik hem bij Ecstatic op de UV gehoord heb :lol:

mijn mening over Ecstatic is de laatste 2 maanden echt totaal omgedraaid haha.


Haha ja dit heb ik ook met een aantal Ecstatic platen. Eerste luisterbeurt soms een 'mweh', om vervolgens weer in de top 5 van het jaar te komen :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks