Dit vind ik echt een slappe track van 'm. Melodie gaat nergens over en hoe de kicks gepitched zijn loopt niet eens lekker, laat staan hoe achterlijk hoog het gedaan is.
Related topics
- View the latest post: System Overload - System Overload (MRV202)
- View the latest post: System-X- Chemical System Podcast08.
- View the latest post: System-X- Chemical System Podcast: The Megamix
- View the latest post: Chemical System Podcast. 01- By System-X
- View the latest post: E-Force - The System 2.0
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Force
ein-de-lijk!
maarten1410 wrote:ein-de-lijk!
Last edited by junkyard_sam on 08 Oct 2011 11:22, edited 1 time in total.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
hoe kom je erbij ?
Geloof daar eerlijk gezegd weinig van.maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Titatovenaar wrote:is ook niet zo
Volgens mij ook niet, anders was het wel DE Release van het jaar.
-
J
Maar zoiezo, het is toch al een tijdje geleden dat E-Force wat heeft gereleased?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Op die afschuwelijk lelijke kicks na best prima dit.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
... bron?maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
19 dagen om precies te zijnJEFSKIII wrote:Maar zoiezo, het is toch al een tijdje geleden dat E-Force wat heeft gereleased?
Gister met Edward gesproken in de Pippermill... Zei dat hij morgen, dus vandaag, uit zou komen. Maar kan hem nu zelf ook nergens vinden, dus voel me in de zeik genomen :SDuruz wrote:... bron?maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
hmm hij zal misschien wel weer wat te veel op hebben haha. krijg hem verder ook niet te bereiken nu, dus hmm. is verder ook nooit eerder aangekondig dus lijkt me sterk dat dat vandaag ineens allemaal released zal worden..maarten1410 wrote:Gister met Edward gesproken in de Pippermill... Zei dat hij morgen, dus vandaag, uit zou komen. Maar kan hem nu zelf ook nergens vinden, dus voel me in de zeik genomen :SDuruz wrote:... bron?maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
What the fuck, was jij er ook?maarten1410 wrote:Gister met Edward gesproken in de Pippermill... Zei dat hij morgen, dus vandaag, uit zou komen. Maar kan hem nu zelf ook nergens vinden, dus voel me in de zeik genomen :SDuruz wrote:... bron?maarten1410 wrote:Vandaag (de 8e) wordt deze uitgebracht, samen met Passion 4 Life en nog een derde track, aldus E-Forceein-de-lijk!
Ja haha, even wezen buurten ook al ligt het niet echt om de hoek voor mij...
Maar ik snap er niks van, krijg ook niks terug via Twitter dus vergeet voorlopig maar dat ik dit gezegd heb...
Maar ik snap er niks van, krijg ook niks terug via Twitter dus vergeet voorlopig maar dat ik dit gezegd heb...
heb met Edward gesproken, en hij zegt dat hij echt van niks weet haha.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nou, dit is dus helemaal niks he.
Waarom staat er Original mix in het filmpje, dit is de re-fix, ik wil graag de originele. 
Egwel! Vind de drive van E-Force-platen altijd erg lekker. Kick mag wel iets meer punch hebben, maar dit nummer is wel degelijk lekker.
-
J
Klinkt aardig, hoop dat die release meer bevat dan alleen The System & Who the hell are you, dacht zoiezo dat Passion 4 Life erook bij zou zitten, maybe komt die dus nog.