Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: E-Force

Track(s): The Record

Sample/video:

View on SoundCloud

Bron: ^
Last edited by Pedaalemre on 20 Dec 2019 23:00, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Melodie en drive :worship:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
E-Force is ook echt lekker bezig weer de laatste tijd. Fijne melodie, dikke kicks en goede bak drive weer.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Klinkt heerlijk dit. E-Force heeft tot nu toe echt een goed jaar qua platen, hoop dat hij deze lijn blijft doortrekken. Dit stijltje bevalt me heel erg namelijk: veel drive, een lekkere melodie en dikke kicks!
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Dat deel vanaf 0:28 kan ik dus echt uren naar luisteren. Godverdomme wat een drive! :woot: :bomb:

Net als het stukje rond 2:11 in Kicked Out, man man man, meer van dat graag!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ja kicked out heeft echt ongekende perfecte drive in die track zitten. Maar deze ID ook wel echt enorm dik weer zeg!
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
View on YouTube
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
hit 10/10
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on SoundCloud
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Dit zijn verdomme dikke kicks! :bomb:
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 8 days ago
E-Force - The Record
View on SoundCloud
@17:20
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 15 days ago
Kijk!!! Dit zijn lekkere dreunende kicks! Geen raar getok, gewoon een volle vroem! :thumbsup:
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Calmdowner wrote:E-Force - The Record
View on SoundCloud
@17:20
Waarom zit Move On hier wel in met de oude anti? :list:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
De synths/melodie doen me echt denken aan Pendulum. Tof plaatje verder.
Hardtraxx Addict

Klacht over het niet-uitbrengen van het nummer "The Record"

Geachte E-Force,

Ik schrijf u vandaag met enige teleurstelling en frustratie om mijn klacht te uiten over het feit dat uw langverwachte nummer "The Record" nog altijd niet is uitgebracht. Als een grote fan van uw muziek keek ik reikhalzend uit naar de release van dit nummer, maar het lijkt erop dat het steeds maar wordt uitgesteld zonder enige duidelijke verklaring. Dit heeft mij en vele andere fans in verwarring en onzekerheid achtergelaten, en ik vind het belangrijk om deze kwestie aan te kaarten.

Ten eerste wil ik mijn waardering uitspreken voor uw talent en toewijding als artiest. Ik ben al lange tijd een fan van uw werk en heb altijd genoten van de energie en passie die u in uw muziek legt. Daarom was ik ook zo enthousiast over het vooruitzicht van "The Record". Het voorproefje dat u eerder heeft vrijgegeven heeft mijn verwachtingen alleen maar verhoogd, maar helaas hebben we nog steeds geen concrete informatie over de officiële release.

Ten tweede begrijp ik dat er soms vertragingen en obstakels kunnen zijn bij het uitbrengen van muziek. Het creatieve proces kan complex zijn en er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden. Echter, als fan voel ik mij verplicht om te vragen naar een verklaring voor de aanhoudende vertraging. Transparantie en open communicatie met uw publiek zijn essentieel om het vertrouwen en de loyaliteit van uw fans te behouden. Het zou geweldig zijn als u ons op de hoogte kunt stellen van de redenen achter de vertraging en een nieuwe verwachte releasedatum kunt geven.

Tot slot wil ik benadrukken dat deze klacht voortkomt uit mijn passie en betrokkenheid als fan. Ik geloof sterk in uw talent en heb altijd genoten van uw muziek. Het is echter teleurstellend om te zien dat de release van "The Record" keer op keer wordt uitgesteld zonder enige duidelijke uitleg. Ik hoop oprecht dat u deze kwestie serieus neemt en dat u ons, uw fans, niet in het ongewisse laat over de toekomst van dit nummer.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop op een bevredigende oplossing voor deze situatie. Bedankt voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,
Meph0
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Album komt in oktober dus hopelijk dat ie daar op komt.

Bron: https://mostwanted.dj/artists/e-force/?cn-reloaded=1
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Meph0 wrote:Geachte E-Force,

Ik schrijf u vandaag met enige teleurstelling en frustratie om mijn klacht te uiten over het feit dat uw langverwachte nummer "The Record" nog altijd niet is uitgebracht. Als een grote fan van uw muziek keek ik reikhalzend uit naar de release van dit nummer, maar het lijkt erop dat het steeds maar wordt uitgesteld zonder enige duidelijke verklaring. Dit heeft mij en vele andere fans in verwarring en onzekerheid achtergelaten, en ik vind het belangrijk om deze kwestie aan te kaarten.

Ten eerste wil ik mijn waardering uitspreken voor uw talent en toewijding als artiest. Ik ben al lange tijd een fan van uw werk en heb altijd genoten van de energie en passie die u in uw muziek legt. Daarom was ik ook zo enthousiast over het vooruitzicht van "The Record". Het voorproefje dat u eerder heeft vrijgegeven heeft mijn verwachtingen alleen maar verhoogd, maar helaas hebben we nog steeds geen concrete informatie over de officiële release.

Ten tweede begrijp ik dat er soms vertragingen en obstakels kunnen zijn bij het uitbrengen van muziek. Het creatieve proces kan complex zijn en er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden. Echter, als fan voel ik mij verplicht om te vragen naar een verklaring voor de aanhoudende vertraging. Transparantie en open communicatie met uw publiek zijn essentieel om het vertrouwen en de loyaliteit van uw fans te behouden. Het zou geweldig zijn als u ons op de hoogte kunt stellen van de redenen achter de vertraging en een nieuwe verwachte releasedatum kunt geven.

Tot slot wil ik benadrukken dat deze klacht voortkomt uit mijn passie en betrokkenheid als fan. Ik geloof sterk in uw talent en heb altijd genoten van uw muziek. Het is echter teleurstellend om te zien dat de release van "The Record" keer op keer wordt uitgesteld zonder enige duidelijke uitleg. Ik hoop oprecht dat u deze kwestie serieus neemt en dat u ons, uw fans, niet in het ongewisse laat over de toekomst van dit nummer.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop op een bevredigende oplossing voor deze situatie. Bedankt voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,
Meph0
M'etjes volgende keer laten liggen broeder
Hardtraxx Addict
STBM wrote:Album komt in oktober dus hopelijk dat ie daar op komt.

Bron: https://mostwanted.dj/artists/e-force/?cn-reloaded=1
Fingers crossed dan maar! Weinig van deze plaat gehoord sinds de eerste preview...

Kaasstaaf wrote:M'etjes volgende keer laten liggen broeder
:$
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
J
Hardtraxx Addict
1219 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Eindelijk gereleased in een EP na 7 jaar :love:

E-Force - The Rise Of E-Force EP (SVN010)