Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: E-Force

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What.....the......fuck..... is dit weer voor gekkigheid :loving: Dat koor op de achtergrond klinkt zo baas.

Dit lijkt mij trouwens de collab met Radical als ik dit zo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
What.....the......fuck..... is dit weer voor gekkigheid :loving: Dat koor op de achtergrond klinkt zo baas.

Dit lijkt mij trouwens de collab met Radical als ik dit zo hoor.


Zeker hele dikke track! dit is niet die met radical, die begint namelijk met who is in the house, en die woorden heb ik niet gehoord toen ik daar stond. Dit is denk ik de collab met Adaro! Zou ook wel logisch zijn dat hij hem dan hier voor het eerst draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:23 
 

godverdomme wat klinkt dit vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.


Moet ik je gelijk in geven. Maar toch blijft het wel werken op 1 of andere manier :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.

Schrale troost misschien voor je, z'n kicks zijn wel een stuk harder sinds Freakz at Night :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon Belachelijk lekker weer hoor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Elite

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okè nu ken ik dit onderhand wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel weer ontzettend vet! :D

Maar

Dakpan schreef:
Okè nu ken ik dit onderhand wel.


Iets nieuws mag ook wel een keer inderdaad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

ja deze ging hard, zal wel een collab zijn wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat ziek! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer aardig dik!
Wel weer de standaard stijl van E-Force, maar het weet me 'nog' te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:34 
 

Ik zal wel tegen aardig wat schenen schoppen, maar dit klinkt nu al vetter dan Freakz at Night.

En al het voorgaande, jammer dat er nog net iets te weinig vernieuwing in zit. Hij heeft wel in zich om hele zuivere scherpe sounds te maken, ik hoop dat hij binnenkort weer een ander 'stijltje' binnen zijn eigen stijl creëert.

Ben iig wel benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij zijn dit de zelfde kicks als die van Freaqz at night, verschrikkelijke kicks. BAH.
Kan daar live gewoon niet op losgaan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WATS DEZE
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ligt dit aan mij of zijn dit andere kicks dan Kickback, Freakz at Night en Boogeyman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoD schreef:
Ligt dit aan mij of zijn dit andere kicks dan Kickback, Freakz at Night en Boogeyman?


De kick in Boogeyman is anders dan bovenstaande! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kun je met een LQ video als deze een oordeel geven over de kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt dik hoor jezus die sfeer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran


Hopelijk zit die kickroll @ 1:10 ook in de track zelf. :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks