Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Alpha² & E-Force

Track(s): The Boogeyman

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 11:08 
 
Hardtraxxer

Lijkt me een lekkere plaat ookal is het LQ, kan niet wachten tot de HQ er is.
De track heet trouwens "E-force & Alpha Twins - the boogeyman"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heel dik, volgens mij zijn dit ook andere kicks dan die we gewent zijn bij E-Force. Ze komen een stuk platter over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel goed kicks lijken me ook wel in orde :) Ben benieuwd naar de hq :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me deze niet meer herinneren, maar ben wel benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:02 
 

E-Force ft. NC of WSZ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
E-Force ft. NC of WSZ? :D

Gewoon zoals het werkt bij iedere Alpha² collab. E-Force solo dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxx Elite

Haha wat een facking eindbaas die E-Force! Zo balen dat hij niet op Decibel staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze klinkt weer heel vet, E-Force weet me echt te boeien de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet! Echt een baas die Edward!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:59 
 
Hardtraxxer

heerlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef E-Force een standbeeld in het goud :D Weer een knaller van formaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man wat is hij goed bezig zeg, klinkt bizar lekker weer! :woot:
Benieuwd hoe alles klinkt in hq :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks