ben ik de enige die het een beetje gek vind dat zowel warface als e-force hun tracks in hun normale setjes draaien? ik bedoel, wat wordt er dan nog enigzins bijzonder aan hun live act? ik bedoel het concept is al niet heel vernieuwend, en deze tracks heb ik waarschijnlijk tegen de tijd van de eerste live act al wel zat gehoord. vind t verder wel toffe tracks, daar niet van.