Related topics
- View the latest post: E-Force - Seven (Rampage Edit 3.0)
- View the latest post: E - Force & Moridin - Seven Days Of Darkness (Demonic Disord
- View the latest post: E-Force - Seven (#A2REC080)
- View the latest post: Armageddon Project & AVLM - Seven Ounces (T3RDM0437)
- View the latest post: Seven Lions – Only Now (MKN Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Ik dacht eigenlijk nee hè, heb je een nieuw album moet je alsnog die uitgemolken plaat draaien, maar dit was een aangename verrassing! Deze mag vaker gedraaid worden

Dit was heel gaaf afgelopen zondag! 
Ik hoopte wel een keer dat het afgelopen was met deze plaat, maar nee. Maakt hij een 2017 edit, kunnen we hem weer 2 jaar aanhoren...
Vind hem eigenlijk wel vet zo, leuk voor live net als zijn voorgangerMelvinFR wrote:Ik hoopte wel een keer dat het afgelopen was met deze plaat, maar nee. Maakt hij een 2017 edit, kunnen we hem weer 2 jaar aanhoren...
Ik moet eerlijk zijn dat ik hem een lange tijd niet meer heb gehoord. En heb sws nooit een hekel aan de plaat gekregenMelvinFR wrote:Ik hoopte wel een keer dat het afgelopen was met deze plaat, maar nee. Maakt hij een 2017 edit, kunnen we hem weer 2 jaar aanhoren...
Vind de edit ook wel grappig, maar zou het origineel eerder opzetten dan deze.
Eens. Ik heb 'm nog niet geluisterd en geloof best dat het een prima edit is, maar ik ben eigenlijk wel echt helemaal klaar met deze plaat. Dacht dat ie dat zelf ook wel een beetje was. Ik hoopte juist dat E-Force dit niet zou doen, zeker nu hij met dat album komt.MelvinFR wrote:Ik hoopte wel een keer dat het afgelopen was met deze plaat, maar nee. Maakt hij een 2017 edit, kunnen we hem weer 2 jaar aanhoren...
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 16 days ago
Echt een hekel aan de plaat gekregen omdat hij op elk feest bijna net zo vaak blijkbaar gedraaid moest worden als Pattern II.
Toen ik de vocal hoorde zei ik al direct, eigenlijk triest dat hij dit nummer al 3 jaar gebruikt in bijna elke set, maar zowaar, een edit. Aangename verrassing die ook wel lekker fris was.
Maar toch, alleen door die vocal ben ik hem gewoon he-le-maal zat.
Toen ik de vocal hoorde zei ik al direct, eigenlijk triest dat hij dit nummer al 3 jaar gebruikt in bijna elke set, maar zowaar, een edit. Aangename verrassing die ook wel lekker fris was.
Maar toch, alleen door die vocal ben ik hem gewoon he-le-maal zat.
Haha ik heb het tegenovergestelde, ik denk altijd dat ik die plaat zat ben, maar telkens als ik hem weer hoor vind ik hem gewoon weer vetRTM93 wrote:Echt een hekel aan de plaat gekregen omdat hij op elk feest bijna net zo vaak blijkbaar gedraaid moest worden als Pattern II.
Toen ik de titel zag staan dacht ik ook van 'heh moet dat nou..', maar dit is toch wel een hele vette edit

Dit dacht ik voordat ik het filmpje keek maar moet bekennen dat deze edit toch wel vernieuwend (en vet) genoeg lijkt om te draaien. Door E-Force dan - niet weer door iedere artiest ooit ever elke set.MelvinFR wrote:Ik hoopte wel een keer dat het afgelopen was met deze plaat, maar nee. Maakt hij een 2017 edit, kunnen we hem weer 2 jaar aanhoren...
Eens!Svbtwee wrote:Toen ik de titel zag staan dacht ik ook van 'heh moet dat nou..', maar dit is toch wel een hele vette edit![]()
Vond dit live echt heel vet. Vind de originele Seven ook nog steeds leuk om live te horen, maar dit was een leuke verrassing.
Heeele vette edit, ging heel lekker op Supersized!
Was ook heel mooi om van het hele publiek die 'ooooooohhhhh!!!!' reactie te horen
Was ook heel mooi om van het hele publiek die 'ooooooohhhhh!!!!' reactie te horen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Die kicks geven zoveel extra drive mee en galmen zo heerlijk door 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Is gewoon een rip. Geen radio edit