Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm regain Kan dus ook nog saaie platen maken. Erg mager deze plaat en stuk meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 21:00 
 

klinkt als een standaard regain plaat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 05:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
klinkt als een standaard regain plaat :sleep:

klinkt juist helemaal niet als Regain of E-Force :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 05:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is geen plaat van Regain en ook niet van E-Force...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 10:38 
 

Sjorz schreef:
jeffrey2107 schreef:
klinkt als een standaard regain plaat :sleep:

klinkt juist helemaal niet als Regain of E-Force :huh:

wat mij betreft wel redelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Screech in het begin heeft wat weg van E-Force - Se7en, melodie na/in de break is ook duidelijk E-Force. Alleen de screech in de anti is duidelijk Regain. Kick niet heel duidelijk, maar kan een samengesmolten kick zijn. Vind het best leuk plaatje eigenlijk, hopelijk nog wel een 2e climax met melodie.. :innocent:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks