Last edited by Jay Reeve on 11 Oct 2011 19:27, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: E-Force - Escape Reality (EOL248)
- View the latest post: Avi8 ft. Drean - Night After Night (GBE197)
- View the latest post: E-Force - The Rise Of E-Force EP (SVN010)
- View the latest post: Noisecontrollers - Hocus Pocus / Night After Night
- View the latest post: Night Of The DJ's Raw Night (23-11-2013, Takens Balkbrug)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Er zat een heerlijke sfeer in die track, heerlijke synth, lekker duister. Maar die kick verpest echt alles (zoals bij bijna al z'n nummer) helaas, want het had echt een dik nummer kunnen zijn.
Verder vind ik nummer echt tegenvallen. Synth is lekker duister maar nummer heeft geen kracht,
en vrij eentonig allemaal. Geef mij maar Dark Emotions & Dark Arts
en vrij eentonig allemaal. Geef mij maar Dark Emotions & Dark Arts
Last edited by Roellos on 10 Oct 2011 23:44, edited 3 times in total.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
fijne intro
-
D
weer een E-force track met een heerlijke sfeer en duister tintje
alleen die kick is ronduit kut! verpest het hele nummer, echt 0% kracht zit er achter die kick

Hij kan toch zelf ook horen dat die kicks nergens naar klinken? 
Vette track met een lekker sfeertje, maar die kicks kunnen mij ook niet echt bekoren
.
Die sfeer is echt super vet en die synth ook!
Zo verschrikkelijk jammer van die kicks, die verpesten gewoon echt het hele nummer!
Stel je voor dat er een kick onder zal a la Titan - Nightmare oid, dan was dit echt een hele zieke plaat!
-
T
Dit.D-Ruz wrote:Vette track met een lekker sfeertje, maar die kicks kunnen mij ook niet echt bekoren.
Dit doet me helaas ook niks, begon wel goed met E-Force maar 't word steeds minder helaas 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat een sfeer 
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
kicks konden wel beter maar nog steeds is het wel een fijne plaat 
Ben ik de enige die de overeenkomsten met The Vision - The Switch hoort in de intro en outro? Het plaatje an sich is wel goed, alleen die kick in die climax verpest het.
-
DHardtraxx Veteran
Hmja een klein beetje misschien. En de sound van Crump. Grappig altijd dat mensen met vergelijkingen moeten komen, er is altijd wel iemand die moet zeggen waar een nieuw nummer op lijktHunt wrote:Ben ik de enige die de overeenkomsten met The Vision - The Switch hoort in de intro en outro? Het plaatje an sich is wel goed, alleen die kick in die climax verpest het.
Het gaat ook meer om de sounds in de intro, niet de intro zelf. Ik houd normaal ook niet van vergelijkingen (waarvan velen ook vaak erg vergezocht), maar dit viel me toch wel op.Duruz wrote:Hmja een klein beetje misschien. En de sound van Crump. Grappig altijd dat mensen met vergelijkingen moeten komen, er is altijd wel iemand die moet zeggen waar een nieuw nummer op lijktHunt wrote:Ben ik de enige die de overeenkomsten met The Vision - The Switch hoort in de intro en outro? Het plaatje an sich is wel goed, alleen die kick in die climax verpest het.
Van wie was E-force ook alweer n alias van?
-
J
Eentje van de Beat Providers.Simplicity wrote:Van wie was E-force ook alweer n alias van?
Lekker plaatje hoor, al vind ik de kicks nogal kracht missen en tegenvallen. Ze drukken de rest van de track ook een beetje weg 
-
DHardtraxx Veteran
50% van, inderdaadJEFSKIII wrote:Eentje van de Beat Providers.Simplicity wrote:Van wie was E-force ook alweer n alias van?
Ik hoor er ook heel erg The Switch in iddHunt wrote:Ben ik de enige die de overeenkomsten met The Vision - The Switch hoort in de intro en outro? Het plaatje an sich is wel goed, alleen die kick in die climax verpest het.