Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force & MC Tellem

Track(s): ID

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict

klinkt dik! :love: benieuwd naar HQ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict

Het is MC Tellem. Was collega van mij bij de Albert Heijn. Kerel is goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze herinner ik me nog wel van gisteren!
klinkt heel erg dik! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite

Adaro:
Citaat:
Doet t niet bij mij maar zal wel feel the force van e-force en tellem mc zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

soulja boi tellem woop woop
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:39 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme, wat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:41 
 
Hardtraxxer

Wat brengt die man toch altijd een sfeer mee in z'n tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Wat brengt die man toch altijd een sfeer mee in z'n tracks :worship:


Dit! Wat een heerlijk nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt lekker en heeft een heerlijke drive en veel energy! De melodie lijkt wel erg veel op één van zijn andere track's vind ik, maar daar stoor ik me verder niet aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer super vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, slechtste track in maanden van E-Force :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klonk idd vet !
Weer een overdose van drive zoals ik gewend ben van Bij E-Force :)
Me want HQ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Jaa, beste track in maanden van E-Force :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Waar is dat feestje?' :')

Klinkt weer goed, zoals meestal bij E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer die set van Crypsis en Adaro te luisteren, maar luister eigenlijk de hele tijd dit nummer. :P Echt vet veel energie heeft die climax zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

1 woord: Energie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Synth is heerlijk evil en een stel mooie kicks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
1 woord: Energie :worship:


E-Force is energie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt weer super dik van e-force! Held :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Live was deze plaat echt super vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal, gister live gehoord @ Activated. Zelfs twee keer mogen aan horen! Gaat echt heerlijk live! :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks