Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:59 
 
Donateur

E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hardbass 2015 Edit)

Playing By Freakz At Night

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Dit vind ik beroerd. Origineel is wel goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook niet echt een edit van Men of Steel. De hele melodie etc. is nergens te bekennen, alleen de vocals zijn hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kreun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de categorie we moeten een lompe afsluiter hebben dus kwaliteit is niet belangrijk.... jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het is ook niet echt een edit van Men of Steel. De hele melodie etc. is nergens te bekennen, alleen de vocals zijn hetzelfde.


Je hoort de screeches uit de mid wel terug naar mijn idee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:11 
 
Hardtraxx Newbie

Hyperactive schreef:
In de categorie we moeten een lompe afsluiter hebben dus kwaliteit is niet belangrijk.... jammer dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks