Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: E-Force & Deetox

Track(s): TBA

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=87 ... =2&theater

Bron: Facebook van Deetox: "Busy in the studio with E-Force #Deetox #EForce #NewMusic"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo te horen wordt het een defend the raw 2.0 plaat. Jammer dat deze kanjers zich daar voor lenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:23 
 
Hardtraxxer

Hmm vind het opzich wel dik klinken zo met da screeshje. Maarja veel vernieuwends zal het niet ziijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Zo te horen wordt het een defend the raw 2.0 plaat. Jammer dat deze kanjers zich daar voor lenen.


Alleen omdat het woordje mainstream gezegd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 19:31 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Afbeelding


Origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 19:43 
 

Seven 2.0 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jolo schreef:
Origineel

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:12 
 
Hardtraxxer

Jolo heb je het over de track of over de reactie. Blijf gewoon OT anders gade maar naar FB sjongejonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Blijf gewoon OT anders gade maar naar FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Seven 2.0 :/

WAT!? Heb je überhaupt geluisterd naar de video die in de openingspost staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
sandervanbruggen schreef:
Seven 2.0 :/

WAT!? Heb je überhaupt geluisterd naar de video die in de openingspost staat?

Inderdaad, whatthefuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
met da screeshje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoor echt niks van Seven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens denk ik dat je hier gerust Freakz at Night voor kan zetten. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Overigens denk ik dat je hier gerust Freakz at Night voor kan zetten. Toch?


Denk ik ook wel ja, maar is nog nergens echt definitief gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die kick toch aardig overeen komen met Seven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Ik vind die kick toch aardig overeen komen met Seven.


Eerder die van The Game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet piepje hoor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:59 
 
Hardtraxx Newbie

Benieuwd naar een langere versie! Van wat ik tot nu toe kan horen klinkt het echt heel dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is dus eigenlijk ook gewoon een Freakz at night track gezien er geen 3de dj is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Dit is dus eigenlijk ook gewoon een Freakz at night track gezien er geen 3de dj is.


Is elke Ran-D en Adaro track een Gunz for Hire track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Duke schreef:
Dit is dus eigenlijk ook gewoon een Freakz at night track gezien er geen 3de dj is.


Is elke Ran-D en Adaro track een Gunz for Hire track?


Ja, sinds Gunz for Hire bestaat wel ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks