Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: E-force

Track(s): Bassface?

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Als je nou even bassface met de zoekfunctie had opgezocht.. >.>
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/outbreak-tba-t42995.html?hilit=Outbreak%20bassface
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

Als jij nou gewoon even had geluisterd, weet je dat dit e-force is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Outbreak ja, druiloor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Mjennow schreef:
Als jij nou gewoon even had geluisterd, weet je dat dit e-force is..

Luister jij nu maar eerst Outbreak - Bassface
outbreak meldt niet voor niets op de social media dat hij blij is van alle positieve reacties op Bassface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dit is diezelfde gast die "via via" allemaal nieuwtjes over Minus Militia kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mjennow schreef:
Als jij nou gewoon even had geluisterd, weet je dat dit e-force is..

Knakker, Outbreak draaide hem op Knock Out! als eerst en heeft bevestigd dat die van hem is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Mjennow schreef:
Als jij nou gewoon even had geluisterd, weet je dat dit e-force is..

Knakker, Outbreak draaide hem op Knock Out! als eerst en heeft bevestigd dat die van hem is..


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 01:39 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
martieboy schreef:
Mjennow schreef:
Als jij nou gewoon even had geluisterd, weet je dat dit e-force is..

Knakker, Outbreak draaide hem op Knock Out! als eerst en heeft bevestigd dat die van hem is..


Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou het niet toevallig een collab kunnen zijn? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 11:44 
 
Hardtraxxer

Wat een kerel joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Outbreak draaide hem in zn liveset op Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Outbreak draaide hem in zn liveset op Rebirth


Verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Topic kan dicht denk ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks