Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Dynamics

Track(s): Cry Of Fear

Sample/video:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:40 
 
Hardtraxxer

Echt om te huilen dit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
:worship:


meen je deze?


Just Trolling weet wel dat je hem kut vindt

want dit is namelijk niet echt een lekkere plaat op z'n zachtst gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Duruz schreef:
:worship:


meen je deze?



Die meen ik ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:

want dit is namelijk niet echt een lekkere plaat op z'n zachtst gezegd.


Vindt jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:54 
 

Klinkt een beetje rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel heel amateuristisch.. Niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat is dit vet :woot: Juist dat rommelige onderscheidt hem van de b front meuk voor mij. Kick editje maken en je heb een hardbass anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:36 
 
Hardtraxx Elite

haha wat is dit voor poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Jezus wat is dit vet :woot: Juist dat rommelige onderscheidt hem van de b front meuk voor mij. Kick editje maken en je heb een hardbass anthem.


Trolololo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt spijtig genoeg nergens naar, Payback vondk echt een vette track van hun ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxxer

Totaal eens met duruz : :thumbsup:

Heerlijk nummer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

johnb schreef:
Totaal eens met duruz : :thumbsup:

Heerlijk nummer :bomb:


Toch nog iemand :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Waar is het niveau van Payback gebleven???? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze andere kicks erin doen kan het op zich nog wel vet zijn denk ik. Vind de climax synth lekker duister ala Poltergeist van Dr Macabre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:25 
 
Hardtraxx Newbie

Millard Fillmore schreef:
haha wat is dit voor poep


dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:36 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit erg lekker klinken hoor. Rauw met een rauwe kick. Prima toch?
Climax is ook erg duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 01:01 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Ik vind dit erg lekker klinken hoor. Rauw met een rauwe kick. Prima toch?
Climax is ook erg duister.

Die kick, gewoon alleen die kick al.. xd
zo slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 02:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt vet, maar overtreft Payback bij lange na niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 12:05 
 

Wat een stuk verdriet dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik 'm op m'n boekenplankspeakertjes ook best lekker vind klinken :/
(merk Mission dus alleen op de kick/bas valt commentaar te leveren, heb een vaag vermoeden dat die dus niet helemaal lekker zijn dan)

't is wel tikkeltje primitief, maar snap de overdreven negatieve reacties hier totaal niet om eerlijk te zijn.

Ik vind dat rommelige juist heerlijk, beste partij energie geeft 't mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
't is wel tikkeltje primitief, maar snap de overdreven negatieve reacties hier totaal niet om eerlijk te zijn.

Ik vind dat rommelige juist heerlijk, beste partij energie geeft 't mee.


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 03:28 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Inno schreef:
't is wel tikkeltje primitief, maar snap de overdreven negatieve reacties hier totaal niet om eerlijk te zijn.

Ik vind dat rommelige juist heerlijk, beste partij energie geeft 't mee.


Dat.


Idd man, vind het juist een heerlijke style. :evil:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks