Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Dutch Master

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:13 
 
Hardtraxx Elite

nee bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict

producers-corner/ ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik. Sta. Op. De. TRA HAM PO LI HINE, DE TRA HAM PO LI HINE!! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf is dit nu weer. Moet wel veruit de saaiste melodie zijn die ik ooit heb gehoord + een synth die in alle platte mainstream wordt gebruikt. Als je dit vergelijkt met Motion...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Motion is misschien niet de slimste plaat om erbij te pakken (en ook tevens een van de hardste van het hele Dutch Master alias, toeval) omdat deze nog door Henry Sneijders is gemaakt, nu bekend als Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:59 
 

STOP MET PRODUCEREN EN HEF JE GRAFLABEL OP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Motion is misschien niet de slimste plaat om erbij te pakken (en ook tevens een van de hardste van het hele Dutch Master alias, toeval) omdat deze nog door Henry Sneijders is gemaakt, nu bekend als Slim Shore.


Ik dacht wel dat er een reactie ging komen dat het waarschijnlijk door iemand anders zou gemaakt zijn :). Logisch ook, want die kicks lijken hard op Syren, idd door Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het nog saaier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saai zeg. Echt totaal geen drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...

Over de plaat. Het is wat saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...

Over de plaat. Het is wat saai

Hij doet me denken aan We Are One :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Lenny schreef:
Kan het zijn dat de melodie als ie begint ook in een andere track voorkomt? Het komt me zo bekend voor namelijk...

Over de plaat. Het is wat saai

Hij doet me denken aan We Are One :P



Daar lijkt hij idd op vindt ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kan hij geen originelere vocals verzinnen of gebruiken? slappe hap :thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks