Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:05 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Dutch Master

Track(s): Circles

Sample/video:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 03:04 

Hardtraxx Addict

Lekkere drive in de intro en outro, I approve. Melodie is ook wel leuk, alleen hopen dat de kick in HQ ook een beetje OK is en dan hebben we weer een uitgavepost erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:03 

Hardtraxxer

klinkt zeker niet verkeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:42 

Hardtraxxer

Deze is echt wel lekker!
Live knalt hij ook wel!

Ik denk dat we nog veel van deze man gaan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:03 

Chasing Stars part 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:18 

Aan het typen...

Het is niet mijn track, maar vinden jullie niet dat zo'n reverse bassline in de climax ontzettend veel meer energie meegeeft dan de kicks die tegenwoordig onder melodieën staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het is niet mijn track, maar vinden jullie niet dat zo'n reverse bassline in de climax ontzettend veel meer energie meegeeft dan de kicks die tegenwoordig onder melodieën staan?

Niet altijd, zoals bijvoorbeeld bij "Headhunterz - Emptiness", bij de intro eerst een reversed daarna komt die "Tegenwoordige kick" in die track geeft die toch wel meer energie imo :)

Edit: Dit komt natuurlijk ook omdat de melodie wat opzwepender wordt. :P
Dit gaat overgens wel over de intro ipv de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:32 

Aan het typen...

De bassline in die track is ook niet bijzonder sterk. Maar alsnog vind ik dat die reverse daar meer energie heeft dan de normale kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:41 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Reverse bassline is geen vereiste voor muziek met een lekkere drive, maar zorgt er wel sneller voor ja. Een track met gewone kicks moet meer moeite doen om er energie in te krijgen. Dat probeerde ik laatst ook voor de Headhunterz Q&A te verwoorden. Best lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Midintro vind ik heel goed gedaan, geeft energie goed mee. Climaxje vind ik ook niet verkeer eigenlijk.

Prima plaat!

Lyst schreef:
De bassline in die track is ook niet bijzonder sterk. Maar alsnog vind ik dat die reverse daar meer energie heeft dan de normale kicks.

Ligt ook aan de track he. Je hebt ook genoeg voorbeelden met een slecht uitgewerkte reversed en wel een kick die een bak energie geeft. Maar in dit geval is het prima inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:48 

Hardtraxx Crew

Mindere track. Vind deze echt veel minder vergeleken met z'n vorige track. De vocals komen veel meer tot zijn recht in Chasing Stars. Maar ga hem zeker nog een aantal keren luisteren, ben toch wel vaak gecharmeerd van zijn nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Vrij matig hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:25 

Hardtraxx Beheerder

ik vind de vocals ook beter passen in chasing stars maar des al niet te min is dit ook een fijn plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:33 

Hardtraxxer

Nee ik vind de vocals hier beter in verwerkt en ook beter bij passen. Heerlijk plaatje als je het aan mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:00 

Hardtraxxer

Lekkere plaat hoor! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
DutchMasterDJ Dutch Master
Circles video is finished. Rendering right now and online tomorrow. Get ready for the release!!! :) lockerz.com/s/165944641
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:24 

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Kan dicht; hardstyle-releases/dutch-master-circles-dmw079-t21836.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:36 

Donateur

hardstyle-releases/dutch-master-circles-dmw079-t21191.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks