W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Artiest: Dutch Master

Track(s): Circles

Sample/video: View on YouTube

:thumbsup:
Last edited by Wildstylerz on 18 Dec 2011 17:13, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Lekkere drive in de intro en outro, I approve. Melodie is ook wel leuk, alleen hopen dat de kick in HQ ook een beetje OK is en dan hebben we weer een uitgavepost erbij.
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
View on YouTube

klinkt zeker niet verkeerd :thumbup:
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Deze is echt wel lekker!
Live knalt hij ook wel!

Ik denk dat we nog veel van deze man gaan horen
J
Chasing Stars part 2
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het is niet mijn track, maar vinden jullie niet dat zo'n reverse bassline in de climax ontzettend veel meer energie meegeeft dan de kicks die tegenwoordig onder melodieën staan?
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Lyst wrote:Het is niet mijn track, maar vinden jullie niet dat zo'n reverse bassline in de climax ontzettend veel meer energie meegeeft dan de kicks die tegenwoordig onder melodieën staan?
Niet altijd, zoals bijvoorbeeld bij "Headhunterz - Emptiness", bij de intro eerst een reversed daarna komt die "Tegenwoordige kick" in die track geeft die toch wel meer energie imo :)

Edit: Dit komt natuurlijk ook omdat de melodie wat opzwepender wordt. :P
Dit gaat overgens wel over de intro ipv de climax.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De bassline in die track is ook niet bijzonder sterk. Maar alsnog vind ik dat die reverse daar meer energie heeft dan de normale kicks.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Lyst wrote:Het is niet mijn track, maar vinden jullie niet dat zo'n reverse bassline in de climax ontzettend veel meer energie meegeeft dan de kicks die tegenwoordig onder melodieën staan?
Reverse bassline is geen vereiste voor muziek met een lekkere drive, maar zorgt er wel sneller voor ja. Een track met gewone kicks moet meer moeite doen om er energie in te krijgen. Dat probeerde ik laatst ook voor de Headhunterz Q&A te verwoorden. Best lastig.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Midintro vind ik heel goed gedaan, geeft energie goed mee. Climaxje vind ik ook niet verkeer eigenlijk.

Prima plaat!
Lyst wrote:De bassline in die track is ook niet bijzonder sterk. Maar alsnog vind ik dat die reverse daar meer energie heeft dan de normale kicks.
Ligt ook aan de track he. Je hebt ook genoeg voorbeelden met een slecht uitgewerkte reversed en wel een kick die een bak energie geeft. Maar in dit geval is het prima inderdaad.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Mindere track. Vind deze echt veel minder vergeleken met z'n vorige track. De vocals komen veel meer tot zijn recht in Chasing Stars. Maar ga hem zeker nog een aantal keren luisteren, ben toch wel vaak gecharmeerd van zijn nummers.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Vrij matig hoor :/
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
ik vind de vocals ook beter passen in chasing stars maar des al niet te min is dit ook een fijn plaatje :thumbup:
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Nee ik vind de vocals hier beter in verwerkt en ook beter bij passen. Heerlijk plaatje als je het aan mij vraagt.
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen Dec 2022
Lekkere plaat hoor! :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
DutchMasterDJ Dutch Master
Circles video is finished. Rendering right now and online tomorrow. Get ready for the release!!! :) lockerz.com/s/165944641
D
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023