Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 03:02 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dr Phunk & Timmy Trumpet

Track(s): ID [Hava Nagila]

Sample/video:

@ 18:04

Bron: Defqon, hij zegt nieuw nummer met Timmy Trumpet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor

Hij denkt ik trap even een deur in bij hardstyle, heel bijzonder inderdaad. Laat hem dan maar met een soloplaat komen en kijken of dat wat is ipv met iedereen samen te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor


Hij draait best wat hardstyle plaatjes in zijn setjes, denk vandaar dat hij wat collabs aangaat hier en daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat deze schijt irritante gerecyclede melodie gebruiken... Er zit wel een flinke bak drive in de track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 21:13 
 
Hardtraxxer


47:31, lijkt erop dat Dr Phunk deze plaat heeft 'gegeven' aan Steve Aoki ten koste van zijn eigen naam.
Goed om te zien dat de top DJs in de wereld hun eigen muziek kunnen maken... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zegt de tracklist dat het een Steve Aoki track is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat de hardstyle djs wat graag met Timmy Trumpet willen horen, die verdient wel even wat meer/is heel veel bekender
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Die vent draait best dikke setjes. Ik dacht ook eerst dat het weer zo'n random mainstage edm artiest was die even om het hardstyle hoekje kwam kijken maar vind wat hij doet best dik. Z'n set op Tomorrowland 2018 (volgens mij) was ook best lomp, stuk lomper dan Coone's set, die daar juist als eerste hardstyle DJ op de main kwam draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 00:04 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Zegt de tracklist dat het een Steve Aoki track is dan?

Als je in die Mixcloud nar 46:25 gaat;
"Alright guys, we are about to debut another brand new song, are you ready, to hear a song, by myself and Timmy Trumpet right now!?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Mss stond Dr phunk op de stage??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 15:21 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Mss stond Dr phunk op de stage??

Volgens de beelden niet;
Ergens in de 49ste minuut;
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan nog.
Je weet niet wat voor afspraken er over gemaakt zijn.
Wellicht is Dr Phunk er juist blij mee.

En dat ook top dj's gebruik maken van ghostproducers is allang geen geheim meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 00:19 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Dan nog.
Je weet niet wat voor afspraken er over gemaakt zijn.
Wellicht is Dr Phunk er juist blij mee.

En dat ook top dj's gebruik maken van ghostproducers is allang geen geheim meer.


Ik heb nooit gezegd dat Dr Phunk er niet blij mee kan zijn of van profiteert. Mijn punt is alleen dat het jammer is dat om te zien dat de bekende (DJ Mag) DJs hun muziek niet zelf maken. Tuurlijk, niets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyon_R schreef:
zeke schreef:
Dan nog.
Je weet niet wat voor afspraken er over gemaakt zijn.
Wellicht is Dr Phunk er juist blij mee.

En dat ook top dj's gebruik maken van ghostproducers is allang geen geheim meer.


Ik heb nooit gezegd dat Dr Phunk er niet blij mee kan zijn of van profiteert. Mijn punt is alleen dat het jammer is dat om te zien dat de bekende (DJ Mag) DJs hun muziek niet zelf maken. Tuurlijk, niets nieuws.


Dr. Phunk zou ik anders ook geen echte producer noemen, die man was nergens geweest zonder samples of melodieën rippen. Maar dan ook echt nergens.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks