Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:49 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dr Phunk

Track(s): TBA

Sample/video: at 82.55 it starts :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:40 
 
Hardtraxxer

Heeft er niemand iets over te zeggen? :p, ik vind het toch wel knap dat hij als tek/jump dj zo'n hardstyle track kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:45 
 
Hardtraxxer

Gondrez schreef:
Heeft er niemand iets over te zeggen? :p, ik vind het toch wel knap dat hij als tek/jump dj zo'n hardstyle track kan maken


Hij heeft vroeger veel vaker Hardstyle gemaakt, daar is die zelfs mee begonnen.

Enkele alliassen:
Da TeddyBearZ
Sense
Faith

Verder klinkt die ohooohooo wel heel erg hetzelfde als die in Year Of Summer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:46 
 
Artiest

Idd, Jordy is juist begonnen met Hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stapt hij ook definitief over? Is bij meerderen een succes gebleken..

Is op zich wel een redelijk plaatje maar vind het nog niet je van het, het wordt nergens echt dat ik zeg van: Wauw! Je hoort wel nog wat jump/tek invloeden, maar dat is logisch en ook niet erg ofzo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de 2e climax toch wel aardig met een goede drive. Klinkt wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat hem maar bij de tek proberen zen ding te doen, hij doet bijna niets anders dan bootlegs maken. Als er iets is dat ik wel kan missen zijn het bootlegs :P Moest trouwens ook meteen aan year of summer denken, inpakken en wegwezen zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/photo.php?v=537271982992436&set=vb.116132498439722&type=2&theater ik zou dit ook maar eens beluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreselijk dit

The Logical Song voor de 1000000000x rippen en dan YOS nog als toetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Dennis Lambregts schreef:
Moest trouwens ook meteen aan year of summer denken, inpakken en wegwezen zou ik zeggen!


Idd niets voor mij, vind het ook helemaal niets speciaal :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks