Last edited by Oxbow on 24 Nov 2012 17:04, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Wat een slap aftreksel van B-Front z'n platen zeg. Vocals en synth is puur B-Front alleen is deze plaat slecht uitgewerkt en saai. Zelfde geldt voor My Vision.
Ik hoor de overeenkomsten ook, maar vind het zeker wel een lekker nummer 
Als er B-Front voor had gestaan had ik het wel geloofd. Hoop wel dat zijn stijl gaat veranderen, want een eigen unieke stijl hoopte ik wel bij Dozer. Dit klinkt niet slecht, maar het zou beter zijn dat zijn stijl gaat ontwikkelen naar iets eigens.
Pollen maakt de nummers voor Dozer dus het kan zijn dat ie ook invloeden heeft bij nummers van B-Front en dat het daarom een beetje hetzelfde klinkt.
Kan me herrineren dat dit juist Solo Produces van Dozer zijn toch?
Anyways, heerlijk, lijkt wel als of de hele track lololololololo wordt gezegd haha. Lijkt wel erg op een mengelmoes van Donkey Rollers/Zany en B-Front Sounds.. Vind hem zeker goed te doen!
Anyways, heerlijk, lijkt wel als of de hele track lololololololo wordt gezegd haha. Lijkt wel erg op een mengelmoes van Donkey Rollers/Zany en B-Front Sounds.. Vind hem zeker goed te doen!
Dit zijn z'n eerste eigen-tracks.NandoHS wrote:Pollen maakt de nummers voor Dozer dus het kan zijn dat ie ook invloeden heeft bij nummers van B-Front en dat het daarom een beetje hetzelfde klinkt.
Oh, never mind dan.katamaran wrote:Dit zijn z'n eerste eigen-tracks.NandoHS wrote:Pollen maakt de nummers voor Dozer dus het kan zijn dat ie ook invloeden heeft bij nummers van B-Front en dat het daarom een beetje hetzelfde klinkt.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
waar is de goeie oude dozer??? 
Vind die 2 nieuwe ook maar tegen vallen eerlijk gezegd. Maar dit zijn toch de eerste platen die hij alleen geproduceerd heeft?
Edit: ja dus
Edit: ja dus
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Hij heeft aangegeven om wat rauwer te gaan produceren.the sidespinnars wrote:waar is de goeie oude dozer???
Wel lekker nummer maar klinkt verdacht veel op B-Front style
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dit is ook een collaboration met B-Front.
Vandaar dat deze zo op de stijl van B-Front lijkt
Last edited by GT500eleanor on 26 Aug 2011 22:53, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
we zijn niet blind hoorGT500eleanor wrote:Dit is ook een collaboration met B-Front.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Oeps, foutje? Huh?Duruz wrote:we zijn niet blind hoorGT500eleanor wrote:Dit is ook een collaboration met B-Front.
Wat ik ook nog even wilde zeggen.
Dit nummer doet totaal niks met mij.
Zoals heel Fusion eigenlijk...
Jeeeee scantraxx!GT500eleanor wrote:Oeps, foutje? Huh?Duruz wrote:we zijn niet blind hoorGT500eleanor wrote:Dit is ook een collaboration met B-Front.
Vandaar dat deze zo op de stijl van B-Front lijkt![]()
And now seriously: Filmpje is verwijderd
haha +1patrickjeb wrote:
Jeeeee scantraxx!
OT: vind de nieuwe style van dozer niet echt geweldig had liever gehad dat pollen nog voor hem produceerde.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
B-front masterd zijn tracks alleen, deze is solo..GT500eleanor wrote:Dit is ook een collaboration met B-Front.
De enige reden dat Dozer naar B-Front ging was om deze en My Vision te masteren, er is helemaal geen collab tussen die 2
Nee nee dit haalt belange het niveau van Church of The Darkside & Drop The Bomb niet
Deze word hem niet voor mij
Deze word hem niet voor mij
GT500eleanor wrote:Oeps, foutje? Huh?Duruz wrote:we zijn niet blind hoorGT500eleanor wrote:Dit is ook een collaboration met B-Front.
Vandaar dat deze zo op de stijl van B-Front lijkt![]()
Are u serious?
Nx van Fusion weet u te raken?
Wa doet u dan wel iets?
er wordt de laatste tijd veel ge-side chaint 
Dit niveau is veelste laag voor Fusion, zal dus (hopelijk) ook niet daarop uitkomen
deze komt sws op fusion uit want dozer zit uiteraard bij fusion en hij een tweet achter gelaten dat deze daarop gaat komen en dat er nog een collab met b-front aan komt.shuffleking wrote:Dit niveau is veelste laag voor Fusion, zal dus (hopelijk) ook niet daarop uitkomen