Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 11:56 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Dotan

Track(s): Home (Mental Theo Remix)

Sample/video:

Wildest rip nummer zoveel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 12:26 
 

dit moet een grap zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
dit moet een grap zijn xd

indd WTF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus man
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mentale Theo is onze Blutionum Boy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn god xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 18:55 
 

Schijt, zal het wel goed doen op Appelhof enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 20:14 
 

stefaneke schreef:
Schijt, zal het wel goed doen op Appelhof enzo.


Appelhof is geniaal, dit niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 20:28 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Sjitterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was gewoon pijnlijk om te horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dat je dit hier nog durft te posten, wat een vervuiling zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zucht.

Hoe verkracht je een mooi nummer.

Geschreven door Theo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

dat cowbell :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht gister op WiSH al, wat is dit slecht. Maar dit verklaart een hele hoop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer! +1 voor de originaliteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt een beetje op Blutonium Boy kick? voor de rest wel een leuk plaatje en erg origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Lijkt een beetje op Blutonium Boy kick? voor de rest wel een leuk plaatje en erg origineel :)


oftewel: Zatox kick... blutonium boy heeft net als Mental Theo de kick van the Wildest geript/gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Scarzor schreef:
Lijkt een beetje op Blutonium Boy kick? voor de rest wel een leuk plaatje en erg origineel :)


oftewel: Zatox kick... blutonium boy heeft net als Mental Theo de kick van the Wildest geript/gejat



Wist ik niet, ben zelf geen fan van blutonium boy maar hoorde toevallig een keer een nummer van hem :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks