Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Niet slecht, vind je tracks eigenlijk nooit zo slecht 
Ff Off-topic, zag in een tweet dat je de Digital Age contest niet hebt gewonnen, maar het toch niet voor niks was? Wat bedoel je daar mee? :p
OT; Vind de remix goed klinken maar vind die van Co2 meer knallen denk ik.
Kick mist heel veel kracht in de climax, 2e climax beter dan 1e btw
Thankspatrickjeb wrote:Niet slecht, vind je tracks eigenlijk nooit zo slecht
Naja, heb er een dikke track aan over gehoudenTaxi wrote:Ff Off-topic, zag in een tweet dat je de Digital Age contest niet hebt gewonnen, maar het toch niet voor niks was? Wat bedoel je daar mee? :p
Ja, ik zit er nog aan te denken om de climax en break anders te doen.Festuca wrote:Kick mist heel veel kracht in de climax, 2e climax beter dan 1e btw
Had tijdsnood, dus moest het een beetje gehaast afmaken.
Thanks iig voor de feedback!
Echt net als alle andere Neilio tracks vind ik deze ook erg lekker echt genoeg energie.
Ga zo door
Ga zo door
Ben benieuwd naar de beter uitgewerkte versie 
Thanks man! Ik zie net dat jij ook al mn track had gepostHarderTonez wrote:Echt net als alle andere Neilio tracks vind ik deze ook erg lekker echt genoeg energie.
Ga zo door
Hopelijk snel meer infoFestuca wrote:Ben benieuwd naar de beter uitgewerkte versie
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
ben er ook wel benieuwd naar 
Wat vind je dr nu van dan?The-Znayzer wrote:ben er ook wel benieuwd naar
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
heb um op m`n werk geluisterd met standaard boxen.Neilio wrote:Wat vind je dr nu van dan?The-Znayzer wrote:ben er ook wel benieuwd naar
vind hem nu al vetjes klinken.
de 2e climax vind ik ook lekkerder klinken met die pitch kicks.
kan nu niet oordelen over de kicks zelf want ik hoor hier maar bagger kwaliteit op`t werk
mare mag dit dan zomaar online worden gezet? of ga je hem alleen voor je zelf gebruiken?
-
M
Erg dikke track Neilio!
Zoals vele tracks van je, vet stijltje.
Zoals vele tracks van je, vet stijltje.
lkkr trackje en die mid intro ramt em eruit man!
Niet zo goed als Intervention, New Answers enzo.. maar best een leuke track. Ik had de climax alleen nog niet verwacht, dacht dat er nog een stukje opbouw naar climax kwam.
Ja dat komt door het gehaast :pp-stylez wrote:Niet zo goed als Intervention, New Answers enzo.. maar best een leuke track. Ik had de climax alleen nog niet verwacht, dacht dat er nog een stukje opbouw naar climax kwam.
door tijdgebrek heb ik de opbouw niet naar tevredenheid kunnen afmaken, maar ik ga dr nog mee aan de slag
Thnx
Thanks mang!!Basswalkerz wrote:echt een top remix!
Zit er aan te denken om deze kick aan de climax toe te voegen:
View on YouTube
View on YouTube
Kick klinkt goed...Neilio wrote:Zit er aan te denken om deze kick aan de climax toe te voegen:
View on YouTube
Kan je de hele plaat niet een noot of 2 omlaag schroeven?
Edit: 't gaat natuurlijk alleen om de kick in dit geval. Als ie niet te hoge uitschieters heeft issie heerlijk
Last edited by Inno on 17 May 2011 10:25, edited 1 time in total.
Is dezelfde toonhoogte als originele trackInno wrote:Kick klinkt goed...Neilio wrote:Zit er aan te denken om deze kick aan de climax toe te voegen:
View on YouTubeAlleen die hoge is klein beetje TE hoog imo.
Kan je de hele plaat niet een noot of 2 omlaag schroeven?