Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest:
Donkey Rollers

Track(s):
Revolutions (Noisecontrollers remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Video is niet beschikbaar -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk dit klinkt als de NC die ik ken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:41 
 

Klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

oke, interesse is er zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict

Revolutions is echt een heerlijke plaat, benieuwd of deze remix hem weet te overtreffen. Ga nu nog niet oordelen
met deze kwaliteit, maar klinkt zeker niet verkeerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de bron dat dit een NC Remix is?
Veel te hoog BPM en veel te hard voor een Noisecontrollers track!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat is de bron dat dit een NC Remix is?

Één vd Donkey Rollers :)
Heel erg vette remix! Het origineel vond ik altijd net iets te dof klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat is de bron dat dit een NC Remix is?
Veel te hoog BPM en veel te hard voor een Noisecontrollers track!1


Lees je wat je zelf zegt? BPM kan gewoon opgeschroefd zijn + ik vind dit precies in het nc stijltje passen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
p-stylez schreef:
Wat is de bron dat dit een NC Remix is?
Veel te hoog BPM en veel te hard voor een Noisecontrollers track!1


Lees je wat je zelf zegt? BPM kan gewoon opgeschroefd zijn + ik vind dit precies in het nc stijltje passen hoor.

Met BPM doelt hij gewoon op de lage bpm tracks die NC maakt de laatste tijd. :')

OT: klinkt lekker, benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wacht op een HQ, kan er nog maar weinig uit opmaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

Eindelijk een plaatje van NC die me weet te boeien, zelfs in LQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinner me deze plaat niet, komt waarschijnlijk omdat het geluid kut was (in ieder geval op de plek waar ik stond). Klinkt wel veelbelovend. Vooral de outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nice :D Orgineel een super dikke plaat, en ben blij dat de melo zo is mee genomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bas Oskram kan echt alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Bas Oskram kan echt alles


Ten eerste Oskam bedoel je?
En ten tweede hoezo ga je er meteen vanuit dat Arjan niet heeft meegewerkt(al doet bas wel veel ja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
D-Ruz schreef:
Bas Oskram kan echt alles


Ten eerste Oskam bedoel je?
En ten tweede hoezo ga je er meteen vanuit dat Arjan niet heeft meegewerkt(al doet bas wel veel ja).


Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
D-Ruz schreef:
Bas Oskram kan echt alles


Ten eerste Oskam bedoel je?
En ten tweede hoezo ga je er meteen vanuit dat Arjan niet heeft meegewerkt(al doet bas wel veel ja).

Stond laatst hier weer een interview met NC waarin dat voor de 239ste keer verteld werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja ik heb dat wel doorgelezen ja, maar wist niet dat arjan helemaal NIETS meer deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt nu al echt heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:31 
 

wootum schreef:
jaron123 schreef:
D-Ruz schreef:
Bas Oskram kan echt alles


Ten eerste Oskam bedoel je?
En ten tweede hoezo ga je er meteen vanuit dat Arjan niet heeft meegewerkt(al doet bas wel veel ja).

Stond laatst hier weer een interview met NC waarin dat voor de 239ste keer verteld werd

Lekker betweterig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net op het moment dat je helemaal klaar bent met die gasten komen ze met een, op het eerste gehoor, best vette remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
jaron123 schreef:
D-Ruz schreef:
Bas Oskram kan echt alles


Ten eerste Oskam bedoel je?
En ten tweede hoezo ga je er meteen vanuit dat Arjan niet heeft meegewerkt(al doet bas wel veel ja).


Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden...


wel lekkere track dit zijn de noisecontollers die ik wil horen (weer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Interesse is er zeker, klinkt zo op het eerste gehoor best gaaf. Vooral die screech in de outro.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks