Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 21:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Roebén schreef:
Nrgizer schreef:
Live op bassleader:D
Afsluiter van NC hun set
Als ik daar aan denk :drool: :drool:

Was me dat een afsluiter hé :drool:

Die was wat geëdit. Nuja de vocals toch :D
Eerste keer gehoord op black '10 was en is nog altijd über! :worship:


Het moment van de avond op BLACK '10
In 1 woord :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janus schreef:
wootum schreef:
Live is dit echt zon gruwelijk nummer. Opzich begrijp ik het wel dat ze deze niet uigebracht hebben, echt zon partynummer.


Klopt, live is die echt mega dik :woot: Als ze 'm uitbrengen, wordt het nummer kapot gedraaid. Dat zal minder zijn.

Waar hebben wij deze gehoord Janus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke DJ-tool en gaat gruwelijk hard live, maar verder vind ik t niet zo'n erg speciaal nummer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:42 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Leuke DJ-tool en gaat gruwelijk hard live, maar verder vind ik t niet zo'n erg speciaal nummer ;)


en daarom is het ook mooi dat ze em niet uitbrengen, dan gaat het speciale eraf. Als hij nu live voorbij komt ga je helemaal gek, als hij uitkomt en hij vervolgens op elke cd en in elke mix staat zal dat (bij mij in ieder geval) een stuk minder zijn.

Wat dat betreft hoop ik ook dat ze Sound of the Beast (live edit) noooooooooit uitbrengen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 09:03 
 

Madbone heeft wel een punt ja, dan is het speciale er snel af wat natuurlijk erg jammer zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 15:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het jammere is alleen dat DR niet op elk feestje geboekt worden, dus als ze die platen niet uitbrengen moet je soms maanden wachten tot je em weer een keer kan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het jammere is alleen dat DR niet op elk feestje geboekt worden, dus als ze die platen niet uitbrengen moet je soms maanden wachten tot je em weer een keer kan horen!

En hoe hard gaan ze dan na die maanden wachten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het jammere is alleen dat DR niet op elk feestje geboekt worden, dus als ze die platen niet uitbrengen moet je soms maanden wachten tot je em weer een keer kan horen!

Ik denk ook dat het "probleem" is dat de drie heren ook nog druk zat hebben met de rest van hun projecten denk je ook niet? ;)

over de plaat valt niet veel te zeggen behalve: Heilig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind het nog steeds opzienbarend dat de Donkey Rollers gewoon nog NOOIT een slecht nummer gemaakt hebben :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany draaide hem laatste weekend op Inception :yay:


Damn wat gaat hij hard live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 17:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

is jumpertje je youtubenaam? :lol:

wel een epische track live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ooooh, op feestfabriek alleen nog maar gehoord. Sindsdien wacht ik met smart op de volgende keer. (Intents???)
Wat een heldentrack
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

redelijk vaak gehoord, toch steeds weer kippenvel als ie erin komt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Het jammere is alleen dat DR niet op elk feestje geboekt worden, dus als ze die platen niet uitbrengen moet je soms maanden wachten tot je em weer een keer kan horen!


Je kunt ook gewoon exclusief blijven he, dat is juist het gave! :loving: Op Intents gewoon weer knallen met de Donkeys
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkeys is al van summerfestival geleden :(
Hoop dat ze nog is geboekt worden in belgie :D
Ot : Ik wil hem toch wel hebben :drool:
Krijg al kippenvel van al die mensen daar zien los te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was idd op black '10 al :love:
Blijft een heldenplaat :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
is jumpertje je youtubenaam? :lol:

wel een epische track live :worship:


Whaha jha :$
Is al oud account en nooit zin gehad om nieuwe aan te maken :lol:

Edit:

Zal hij togh binnenkort gereleased worden? :$
Maybe als Fusion101 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miss wel een verassing met de producer contest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hadden co2 van deze nou een remix gemaakt :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
hadden co2 van deze nou een remix gemaakt :O


Nee van Hardstyle Rockers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
iSenSe` schreef:
hadden co2 van deze nou een remix gemaakt :O


Nee van Hardstyle Rockers.


Of die hoorde ik dus op hardstyle factory (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat was Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Vintage Boy Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat dus nooit uitkomen :)
Bron: Daydream krantje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Deze gaat dus nooit uitkomen :)
Bron: Daydream krantje

Je weet het nooit! Vergeet Qlimax DJ tool 2006 niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gratis-tracks-hs/donkey-rollers-d-o-n-k-e-y-t43179.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks