Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_edit: Dj Thera - The Breaking Point (THER-091)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke snoeiplaat ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

Tof.

hoe heet dat liedje dat speelt voor The Breaking Point begint? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine - My Dream
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:20 
 
Hardtraxx Newbie

HE-Fan schreef:
The Machine - My Dream

Super bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kwam deze nog tegen van Bass Academy :D


En inmiddels ook al enkele keren in TMS :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kwam deze nog tegen van Bass Academy :D

En inmiddels ook al enkele keren in TMS :)

Het meerendeel van die mensen staat echt veel te stil, zonde. Klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker


hier bij 02:07:45

:thumbsup:

@Pieter

Heb je een sidechain compression op je screech gebruikt in de climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
@Pieter

Heb je een sidechain compression op je screech gebruikt in de climax?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, ondanks dat ik ben overgestapt op techno weet zo af en toe een plaatje mij nog wel eens te boeien, dit is er 1 van. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxxer

Ging live wel hard, een van de beste platen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wanneer staat de release van deze plaat gepland? Wil deze plaat zo graag hebben. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks zijn echt bruut :bomb:

De rest is ook super, wat een bazentrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt super dik :bomb:
toch maar meer gaan letten op theracords.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks