Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Dj Thera & Regain

Track(s): Never Say Goodbye

Sample/video: https://www.facebook.com/Regainmusic/vi ... =2&theater

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:27 
 

ik ben een beetje bang dat het geforceerde kickscreech hardstyle gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat is natuurlijk wel t doel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:36 
 

DjThera schreef:
Dat is natuurlijk wel t doel xd


het doel oke dan weet ik vrij zeker dat ik deze oversla
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben maar aan t trollen hoor :lol:

Ik vind t met collabs altijd belangrijk dat je beide artiesten terughoort, dus als je onze huidige solo tracks nix aan vindt dan kun je m idd prima overslaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:44 
 

oh haha nee solo regain vind ik niks, jouw solo tracks vind ik meestal wel leuk dus ik ga het afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan die kick screech herrie van Regain op de een of andere manier wel waarderen, hij maakt er wel wat aparts van. Dus ben benieuwd naar de rest :D

Gaan we hem vandaag op Dreamfields horen tijdens Regain of is dat nog wat te vroeg??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Das nog te vroeg, we hebben een goeie basis staan, maar we hebben nog wel n paar daagjes nodig in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:41 
 
Hardtraxxer

Hmm schreeuwende vocals ben ik persoonlijk geen fan van (hoor je wel erg vaak de laatste tijd).
Ben zeker benieuwd naar het resultaat! aparte combinatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit lijkt me wel een toffe combo. Regain zijn collab met Blackwatch vond ik erg dik. Fijne melodie met de lompe Regain kicks. Hoop dat Thera hier ook een typische melodie in kan gooien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Prima kwaliteit. Klinkt onwijs dik! Vocals wellicht van GyZe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn wat klinkt dit goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 13:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind het super dik plaatje! Wat vet ook om die 2 zo samen los te zien gaan en staan te genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk dit. Kan alleen heel slecht tegen dit soort schreeuw vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Klinkt leuk dit. Kan alleen heel slecht tegen dit soort schreeuw vocalen.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt ontzettend dik! Had ook niet anders verwacht van een collab tussen deze twee :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track heet: Never Say Goodbye
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vet maar,

ThaBomba. schreef:
Kan alleen heel slecht tegen dit soort schreeuw vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kanonne wat een bizar vette plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals storen me niet, gave collab :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:48 
 
Hardtraxxer

Bizar vet dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Supergeslaagde collab, echt dik.
Enige minpuntjes zijn de iets te overdreven schreeuwvocalen en ik had eigenlijk in die 2e climax een kickswitch verwacht, in mijn ogen doen kickswitches het altijd enorm goed mits de track dan nog wel een goede samenhang heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Supergeslaagde collab, echt dik.
Enige minpuntjes zijn de iets te overdreven schreeuwvocalen en ik had eigenlijk in die 2e climax een kickswitch verwacht, ik mijn ogen doen kickswitches het altijd enorm goed mits de track dan nog wel een goede samenhang heeft.

In plaats van kickswitches hebben we onze kicks juist gecombineerd/samen laten smelten tot 1 bizarre kick :) Daarmee creƫer je mijns inziens echt een unieke track waarin je beide artiesten hoort ipv dat je dan hoort ooh dit stuk is van de ene artiest en dat stuk van de andere ;)

Overigens is het "Dj Thera & Regain - Never Say Goodbye" aangezien t in (voornamelijk) in mijn studio is gemaakt, maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
In plaats van kickswitches hebben we onze kicks juist gecombineerd/samen laten smelten tot 1 bizarre kick :)

Zelfde als bij Revenge dus? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
DjThera schreef:
In plaats van kickswitches hebben we onze kicks juist gecombineerd/samen laten smelten tot 1 bizarre kick :)

Zelfde als bij Revenge dus? :)

Yes en REM sleep ook bijvoorbeeld :) altijd erg tof om t op die manier te doen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks