Ventrue schreef:
Supergeslaagde collab, echt dik.
Enige minpuntjes zijn de iets te overdreven schreeuwvocalen en ik had eigenlijk in die 2e climax een kickswitch verwacht, ik mijn ogen doen kickswitches het altijd enorm goed mits de track dan nog wel een goede samenhang heeft.
In plaats van kickswitches hebben we onze kicks juist gecombineerd/samen laten smelten tot 1 bizarre kick

Daarmee creƫer je mijns inziens echt een unieke track waarin je beide artiesten hoort ipv dat je dan hoort ooh dit stuk is van de ene artiest en dat stuk van de andere

Overigens is het "Dj Thera & Regain - Never Say Goodbye" aangezien t in (voornamelijk) in mijn studio is gemaakt, maar goed