Heerlijk anthem! 
Related topics
- View the latest post: VA - Ground Zero 2009 (Ground Zero Records/GZR001)
- View the latest post: DJ Thera - Live Hard Now/Disturbia (THER-056)
- View the latest post: Ground Zero Festival Warm Up Mix by Thera
- View the latest post: DJ Thera @ Hardhouse Generation (Fresh FM) Ground Zero 2011 (01-06-2011)
- View the latest post: DJ Thera @ Ground Zero 2010 (03-07-2010)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
das al de full joh
zonder sounddips enzo? die staat vanavond denk wel op de bekende illigale download portals.. weet niet of dat al de bedoeling is
Thera?
Thera?
ik kan er ook niks aan doenp-stylez wrote:das al de full joh
GroundZeroUDC is heeft die video geupload dus ik denk wel dat dat allemaal goed is
Mid-intro vind ik niks aan, maar de climax en vooral dat versnelde stukje zijn godverdegruwelijk zeg
Niet misselijk zeg dit anthem!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Intro vind ik niks, kicks vind ik ook zwak, maar de sfeer vind ik erg sterk neergezet!
Melo doet me wel ergens aan denken... kan de maker van deze plaat me misschien helpen waar aan?!
Melo doet me wel ergens aan denken... kan de maker van deze plaat me misschien helpen waar aan?!
Vind dit echt zo'n godsgruwelijk heerlijke track!
Deze komt heel hoog in me lijstje te staan
Deze komt heel hoog in me lijstje te staan
-
AHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2009
ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
dan is het al gauw gedaan met de pret vind ik zelf..
Mwah, track is anders dan ik me had voorgesteld na de trailer niet al te min nog altijd een prima track.
Het blijft een kwestie van smaak heA-Nionic wrote:ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
Je moet deze ook live horen.. Dat heb ik bij alle Theracords tracks.A-Nionic wrote:ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
Toen ik eenmaal Thera live had gehoord bij XXlerator was ik verkocht, dan gaan die kicks ineens snoeihard!
Smaak?A-Nionic wrote:ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hij blijft nog altijd Dik!
Denk wel niet dat het de bedoeling is dat hij er al full opstaat? 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik snap niet dat je z'n reactie geeft..A-Nionic wrote:ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
-
D
intro valt me tegen maar die climax is erg ziek! 
Dit vind ik echt niks.. had geck-o hem laten maken

-
P
Wat een held, kijk m gaan
Gaat Ground Zero eigenlijk nog wel door?..hoorde al van paar mensen dat ze misschien geen vergunning krijgen 
Mwoa niet echt helemaal, die knallende intro komt ineens uit het niets...twilightforce wrote:Heeeeeeeerlijke opbouw
Maar knalt wel hard
Voor de rest wel weer een lekker nummer
zero
Omdat iedereen gewoon zijn of haar mening mag geven,WZY wrote:Ik snap niet dat je z'n reactie geeft..A-Nionic wrote:ik snap niet dat mensen dit vet vinden.. de leads enzo kan ik begrijpen.. maar als er dan zon bagger kick inkomt
Ook al ben jij het niet met hem of haar eens...
K vind jouw reactie trouwens nog nuttelozer
Van wie heb je dat en waarom konden ze geen vergunning krijgen?Intervention wrote:Gaat Ground Zero eigenlijk nog wel door?..hoorde al van paar mensen dat ze misschien geen vergunning krijgen
Omdat er vorig jaar zoveel klachten waren over geluidsoverlast..en er wordt nog een feest,gehouden op,bussloo en die organisatie ging bij de mensen,langs de deur met bloementje als goedmakertje maar dat had organisatie van Ground Zero niet gedaan.Sainen wrote:Van wie heb je dat en waarom konden ze geen vergunning krijgen?Intervention wrote:Gaat Ground Zero eigenlijk nog wel door?..hoorde al van paar mensen dat ze misschien geen vergunning krijgen