Related topics
- View the latest post: Dj Thera - 11 Years of Thera (#2 Livestream)
- View the latest post: Straight From The Hard #1 Dj Thera - 10 Years Of Thera
- View the latest post: B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
- View the latest post: Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
- View the latest post: Thera vs Geck-O - Help Help (DJ Thera mix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Voor mij niet weggelegd dit
. Blijft wel een ontzettend veelzijdige producer.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Voor mij wel. Fucking vet ditSvbtwee wrote:Voor mij niet weggelegd dit. Blijft wel een ontzettend veelzijdige producer.
Vind die eerste mid echt enorm irritant. De rest is wel heel dik.
Ik word zo wild van die reverse bass. Dat is zo ongeveer mijn jeugd. En lekker oldskool gebruik van die joker sample.
Is er een kans op een reverse mix die de opbouw vanaf 21:00 doortrekt naar een climax met de reverse uit (bvb.) F.Y.U.? Dat zou echt
zijn.
Is er een kans op een reverse mix die de opbouw vanaf 21:00 doortrekt naar een climax met de reverse uit (bvb.) F.Y.U.? Dat zou echt
Het hele album is al verstuurd naar de perserij, dus geen aanpassingen meer mogelijk haha! Maar als je de reverse v FYU vet vindt, kan je natuurlijk ook die track gewoon luisteren heMeph0 wrote:Ik word zo wild van die reverse bass. Dat is zo ongeveer mijn jeugd. En lekker oldskool gebruik van die joker sample.
Is er een kans op een reverse mix die de opbouw vanaf 21:00 doortrekt naar een climax met de reverse uit (bvb.) F.Y.U.? Dat zou echtzijn.
Helaasch, haha. Maar ja, dat doe ik ook. Ik wil alleen alles met die reverse.DjThera wrote:Het hele album is al verstuurd naar de perserij, dus geen aanpassingen meer mogelijk haha! Maar als je de reverse v FYU vet vindt, kan je natuurlijk ook die track gewoon luisteren he