Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: DJ Thera & Ruffian

Track(s): Winterfresh

Sample/video: https://www.facebook.com/XtraEventsNL/v ... 419202315/

Bron: Facebook

Eerste track

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen fan van de vocals. voor de rest klinkt het heel vet!

edit: hoe heet het nummer wat erna komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
hoe heet het nummer wat erna komt?


Madilyn Bailey - Wiser (Reloaded Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
hoe heet het nummer wat erna komt?


Madilyn Bailey - Wiser (Reloaded Bootleg)


dankewel melfin x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere melo! Vind de stem van Ruffian altijd wel fijn, alleen hier klinkt die echt zo nederlands en ook een beetje onduidelijk. Geen fan van de vocals dus, maar voor de rest een lekkere plaat!

In het vervolg zou ik graag weer eens een Thera plaat willen horen met kicks als in die van Kill to Survive bijvoorbeeld. Vind zulke kicks veel fijner omdat ze voller klinken en passen naar mijn mening ook vaker bij dit soort platen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de melodie is wel echt heel gaaf zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe track dit! Thera weet me nooit teleur te stellen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 02:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Toffe track dit! Thera weet me nooit teleur te stellen! :D

Bij mij het tegenovergestelde. Al klinkt dit best leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit man, wat een vette melodie! Ik word er gelijk helemaal blij van :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een toffe track geworden.
Wat betreft de vocale: eens iets anders en ik kan ze ook wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit nu weer voor een geniale melodie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa heel erg geslaagd deze :love: Vocals niet te overheersend dus storen me niet ofzo, hele goeie dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na een aantal keer luisteren vind ik de vocals ook steeds minder storend worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend fijne melodie! Erg fan van dat nieuwe stijltje van Thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de (bijna allemaal xd ) toffe reacties!

Sneak preview in HQ staat nu online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaaa dit klinkt goed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem super tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocalen klinken wel een beetje dof tov de rest. Ik dacht eerst dat de kwaliteit gewoon slecht was :D
De sounds in de break vind ik wel heel tof klinken, alleen ben niet zo weg van de vocalen, al is het gelukkig geen "fuck this and that" tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@57:17
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks