Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Dj Thera & Ecstatic

Track(s): TBA

Sample/video:


Eerste track

Bron: YouTube
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk, dat zijn leuke collabs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een atmozfears plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Klinkt als een atmozfears plaat


Die uithalen deden me daar ook gelijk aan denken inderdaad.

"Rawphoric"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 10:25 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb echt zo'n hekel aan de term RAWPHORIC jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat serieus zo meteen een populaire term wordt he.. xd
Rawphoric is serieus nog 20x erger dan de Rawstyle term.

Maar OT: klinkt al best lekker! Had gelezen dat Thera de intro gaat aanpassen om de sterke vergelijking met Hate te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 11:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Als dat serieus zo meteen een populaire term wordt he.. xd
Rawphoric is serieus nog 20x erger dan de Rawstyle term.

Maar OT: klinkt al best lekker! Had gelezen dat Thera de intro gaat aanpassen om de sterke vergelijking met Hate te voorkomen.

Haha die vergelijking komt puur door die kickroll, alle sounds zijn anders dus gewoon ff dat rolletje aangepakt.

Trouwens:
Rawphoric for laif m8! (Niet doorvertellen dat t gewoon hardstyle is!!! Ssssst!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een extra term hoeft van mij ook niet, maar het stijltje krijg ik geen genoeg van, en daar gaat het om :love:

Klinkt erg vet al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Eerste track
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze is goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Deze is goud


steven, doe rustig
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks