Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: DJ Thera & Delete

Track(s): Ridiculous

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoor weer veel (wazige) Delete sounds, benieuwd naar meer dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad .. Ridiculous! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In LQ klinkt dit al dik zeg :woot: hopelijk snel een HQ dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gisteren gehoord, wat een plaat live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt zo fucking lekker he gister in de hangar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus! xd Wat klinkt dit nu al vet! Zeer benieuwd naar een HQ sample! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die mid klinkt gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow :drool: :drool: :drool:
Zeer benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Deze ging echt gruwelijk hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinnerde mij deze niet eens, blijkt dat ik hem zelf ook gefilmd had. Faal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woow wat een heerlijke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heldig was deze in de hangar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Heldig was deze in de hangar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren live gehoord.
Jezus, wat vet! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:06 
 
Hardtraxx Newbie



1.07.20

Niet met woorden te beschrijven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt toch zo godverdomd lekker eh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Dit klinkt toch zo godverdomd lekker eh! :D

Dit :D Echt gestoord. Kan niet wachten deze binnenkort live te horen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeeer benieuwd naar deze in HQ wat klinkt dit vet in LQ !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat zeg, deze twee mannen mogen vaker de studio induiken samen want beide platen zijn groot succes hier :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Die sidechain op die screeches :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk gisteren erg lekker tijdens the Geminizers in Reusel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 06:31 
 
Hardtraxx Addict

Maximumraver schreef:
Net gehoord op Stereophobia, supervet :loving:


Dit maar dan nog vetter, jezus wat een geweld :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Delete :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks