Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:36 
 
Hardtraxx Addict



EDIT: kan wel free EP aangemaakt worden :P
EDIT 2: gratis-tracks-hs/dj-thera-50-000-likes-ep-t44598.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 19:13 
 
Hardtraxxer

Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha heel erg leuk, ongetwijfeld dat dit het live heel goed doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 21:02 
 
Hardtraxx Elite

:D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 21:24 
 
Hardtraxxer

Wat een ongelofelijke baas is het toch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 21:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geniaaal :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 06:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is er zo geniaal aan? precies zelfde opbouw en gebruik van vocals als Geck-o - 2-1, had best wat anders mogen proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
wat is er zo geniaal aan? precies zelfde opbouw en gebruik van vocals als Geck-o - 2-1, had best wat anders mogen proberen :P


ach dit is toch gewoon even snel in elkaar geknutseld in een dag, is ook niet de bedoeling dat het een muzikaal hoogstandje is, maar gewoon heel leuk zo rond het WK live te horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



EDIT: kan wel free EP aangemaakt worden :P
EDIT 2: gratis-tracks-hs/dj-thera-50-000-likes-ep-t44598.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk, maar haalt het niet bij de drive van 2-1 van Geck-O :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Leuk, maar haalt het niet bij de drive van 2-1 van Geck-O :P

Daar heb je de Eyoung versie voor :P
gratis-tracks-hs/geck-o-2-1-eyoung-wk2014-edit-t44600.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks