Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: DJ Stephanie

Track(s): Sicknite

Sample/video:

Volgens mij heeft ze deze track wel zelf geproduceerd :P
Klinkt wel aardig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxxer

EDIT: doet het ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxxer

intro is goed rest klinkt maar gewoon
maar kan er wel mee door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 12:37 
 
Artiest

&feature=player_detailpage

weg laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vet plaatje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo dies dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxxer

Woow bruut! Echt zo een Zatox Kick, zeer lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien een hele stomme vraag: maar waarom zouden dj's niet hun eigen nummers maken (dat lees ik hier wel vaker), of anders gezegd waar zou je als je een goed nummer hebt geproduceerd dat nummer aan iemand anders geven... (ik zou em lekker onder mijn eigen naam uitbrengen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

derniels schreef:
misschien een hele stomme vraag: maar waarom zouden dj's niet hun eigen nummers maken (dat lees ik hier wel vaker), of anders gezegd waar zou je als je een goed nummer hebt geproduceerd dat nummer aan iemand anders geven... (ik zou em lekker onder mijn eigen naam uitbrengen)


Omdat niet elke dj kan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En niet elke producer kan 'dj'en'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:46 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat een dj moet kunnen produceren en kan dj'en. Dan krijg je van mij het volle respect ;)

Maar Stephanie is het vrouwtje van Tuneboy, dus die wordt natuurlijk voorgetrokken (net als Gostosa, vrouwtje Headhunterz). Tegelijkertijd kan Tuneboy (+ Technoboy) een goede leraar zijn en dat zie je maar, omdat Stephanie al op verschillende feesten heeft gestaan en een goede indruk heeft gemaakt.

Een ander verhaal is bijv. The Pitcher. Zij hebben gewoon een producer die volgens mij alles voor hem verzint... Kan het mis hebben hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Maar Stephanie is het vrouwtje van Tuneboy,

Dat is helemaal niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is niet voor mij bestemd ;)
Vind alleen de melo wel iets hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:13 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
GT500eleanor schreef:
Maar Stephanie is het vrouwtje van Tuneboy,

Dat is helemaal niet zo :P


Dat dacht ik wel hoor..:P hhaha. Waarom denk jij van niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was ooit een gerucht op Twitter, maar Stephanie bevestigde dat het niet waar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:32 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Dat was ooit een gerucht op Twitter, maar Stephanie bevestigde dat het niet waar was.


Ohja, dat geloof ik dus niet xD:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Jolle schreef:
Dat was ooit een gerucht op Twitter, maar Stephanie bevestigde dat het niet waar was.


Ohja, dat geloof ik dus niet xD:P

Ik heb zelf een bericht van Tuneboy gekregen dat het niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:00 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
GT500eleanor schreef:
Jolle schreef:
Dat was ooit een gerucht op Twitter, maar Stephanie bevestigde dat het niet waar was.


Ohja, dat geloof ik dus niet xD:P

Ik heb zelf een bericht van Tuneboy gekregen dat het niet waar is.


Ok ok -.- :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Ik vind dat een dj moet kunnen produceren en kan dj'en. Dan krijg je van mij het volle respect ;)

Maar Stephanie is het vrouwtje van Tuneboy, dus die wordt natuurlijk voorgetrokken (net als Gostosa, vrouwtje Headhunterz). Tegelijkertijd kan Tuneboy (+ Technoboy) een goede leraar zijn en dat zie je maar, omdat Stephanie al op verschillende feesten heeft gestaan en een goede indruk heeft gemaakt.

Een ander verhaal is bijv. The Pitcher. Zij hebben gewoon een producer die volgens mij alles voor hem verzint... Kan het mis hebben hoor :/


Als je een beetje op de hoogte was geweest had je geweten dat de Pitcher (1 persoon als DJ) inmiddels zelf produceerd, natuurlijk nog steeds wel met de hulp van Dhr. Pollen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:38 
 

intro klinkt wel leuk! melodie kan er mee door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:54 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
GT500eleanor schreef:
Ik vind dat een dj moet kunnen produceren en kan dj'en. Dan krijg je van mij het volle respect ;)

Maar Stephanie is het vrouwtje van Tuneboy, dus die wordt natuurlijk voorgetrokken (net als Gostosa, vrouwtje Headhunterz). Tegelijkertijd kan Tuneboy (+ Technoboy) een goede leraar zijn en dat zie je maar, omdat Stephanie al op verschillende feesten heeft gestaan en een goede indruk heeft gemaakt.

Een ander verhaal is bijv. The Pitcher. Zij hebben gewoon een producer die volgens mij alles voor hem verzint... Kan het mis hebben hoor :/


Als je een beetje op de hoogte was geweest had je geweten dat de Pitcher (1 persoon als DJ) inmiddels zelf produceerd, natuurlijk nog steeds wel met de hulp van Dhr. Pollen ;)


Dat is dan een nieuwtje! Maar Michiel Pollen staat nog steeds als writer en producer van The Rising (Last World anthem) op discogs. Dus ik weet het nog steeds niet :/

En met 'Zij' bedoel ik mee in het algemeen Fusion :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:00 
 

Intro wel vet, maar rest boeit me totaal niet.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een kicks joh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TNT draaide deze ook op Emporium en kon hem al niet plaatsen. Live klonk ie lekker, thuis vind ik hem toch wat minder. Misschien dat ik hem zaterdag nog een keer hoor op Defqon tijdens TBY, kan ik nog een keer oordelen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks