Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Dj Stephanie

Track(s): Dj Stephanie - My vibrator and me

Sample/video:
https://www.facebook.com/officialdjstep ... 673762146/

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/stephanie-pink-beats-sampler-3-pkb003-t58784.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie titel ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:40 
 

Die titel :lol:

Maar klinkt zeker niet slecht nee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

What the.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:25 
 

hoor ik nou zatox kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is dit een follow up op die coone, zatox track? xd

geen commentaar verder :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah leuk dat ze doet alsof ze het zelf gemaakt heeft, goeie naam/vocals ook >.<

Bij Scantraxx was ook een groot succes ofniet, vgm zit ze daar ook niet meer bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aah leuk dat ze doet alsof ze het zelf gemaakt heeft, goeie naam/vocals ook >.<

Bij Scantraxx was ook een groot succes ofniet, vgm zit ze daar ook niet meer bij?



Zou ze de vocals zelf hebben ingesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha aah dat zou wel verklaren dat ze in de studio was idd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdacht gewiebel op die stoel ook als ze luistert naar die plaat.. xd Kicks klinken inderdaad verdacht veel Zatox, maargoed, ze moet ergens de sounds vandaan halen. Overall klinkt het niet heel verkeerd, al zijn die vocals wel een beetje overbodig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:15 
 

Haar carrière in de muziekindustrie heeft geen bestaansrecht, dit kan je toch niet serieus nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit heeft op Qlimax gestaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aah leuk dat ze doet alsof ze het zelf gemaakt heeft, goeie naam/vocals ook >.<

Bij Scantraxx was ook een groot succes ofniet, vgm zit ze daar ook niet meer bij?


op de site van Scantraxx staat ze nog tussen de personen die er getekend zijn :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks