Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest:Dj Stephanie

Track(s): Karma's a Bitch

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Intro is aardig, maar wel beetj gejat van phuture noize vind ik. climax is aardig. beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Intro is aardig, maar wel beetj gejat van phuture noize vind ik. climax is aardig. beetje saai.

Noisecontrollers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt alweer een stuk beter tov die rare bootleg van Save A Soul. Toch nog even kijken of ik zoiets zou willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
The Venator schreef:
Intro is aardig, maar wel beetj gejat van phuture noize vind ik. climax is aardig. beetje saai.

Noisecontrollers ;)


Dat hij Firepower bedoelt hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Daveytl schreef:
The Venator schreef:
Intro is aardig, maar wel beetj gejat van phuture noize vind ik. climax is aardig. beetje saai.

Noisecontrollers ;)


Dat hij Firepower bedoelt hoor ;)

Ja, maar dat zat ook al in Noisecontrollers - Experience the Beyond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja, maar dat zat ook al in Noisecontrollers - Experience the Beyond


Ja maar heeft meer weg van firepower dan van experience the beyond :) vandaar het voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker energiek trackje. Niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heel erg Contrast, XY, Digital Playground achtig. Ben wel positief verrast moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat niet Onthafloorx bij 0:45? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Is dat niet Onthafloorx bij 0:45? xd


Dacht ik ook gelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite

heerlijke drive in de intro, climax vind ik minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
kakabeeyo schreef:
Is dat niet Onthafloorx bij 0:45? xd


Dacht ik ook gelijk xd


Is dan ook zo :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks