Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 13:58 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Dj Stephanie
Track(s): Groovin to the beat
Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=5DCOz6_v9CY
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed! ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Aparte track, vind de vocals ook een beetje vreemd, maar dat is waarschijnlijk wel even wennen.
En zo'n clip kan ik niet serieus nemen, met d'r gejatte 'earphone/douchekop' van TBY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is een aardig nummer hoor :thumbup:
Vind de vocals er alleen niet echt bij passen. Niet samenhangend ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

nee vocals liggen mij totaal niet, kick vind ik ook niks en alles erom heen ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik wel aan die kicks ga wennen, ze kunnen wel beter, maar de melodie en synth in de climax vind ik lekker genoeg om daar overheen te kijken. Vocals storen me ook niet gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track!

-foto's weggejorist-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op die foto's hierboven ziet ze er al een stuk beter uit dan in dat filmpje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Post dat lekker in het lekkere wijven topic ofzo >.<

OT: Redelijk nummer, maar wel irritante synth. Vind die vocals wel prima opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad, bespreek die foto's daar maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track doet me dus helemaal niks. Tenminste, ze weet mij niet te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
met d'r gejatte 'earphone/douchekop' van TBY.


Lijkt me meer iets praktisch aangezien ze allemaal shit aan haar oren heeft geplakt wat makkelijk los kan laten wanneer je de hele tijd een koptelefoon op en af moet trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
iMark schreef:
met d'r gejatte 'earphone/douchekop' van TBY.


Lijkt me meer iets praktisch aangezien ze allemaal shit aan haar oren heeft geplakt wat makkelijk los kan laten wanneer je de hele tijd een koptelefoon op en af moet trekken.

Ze gebruikt die douchekop altijd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Good Job Technoboy :)
Steffen Hill 1 uur geleden 15


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal niks voor mij. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ikk echt heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 01:08 
 

Deze is gereleased :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/dj-stephanie-groovin-to-the-beat-t31843.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks