BramHS schreef:
Deze track heet: DJ Stephanie ft Popr3b3l - DESTINY.
Citaat:
After 9 months my new track "Destiny" featuring Popr3b3l is ready!
I will release a teaser this week and in three weeks I will present the official video clip.
Destiny is a euphoric summer track. I put all of my heart and soul into it.
Tonight I'm happy to announce that I will start my first ever album in the next few days.
Right now I'm a free agent and I'm not sure when it will be finished or where I'm going to release it. All I know is that I'm going to put my all into it for the love of #HARDSTYLE!
Bron: FB van DJ Stephanie.

.
Nee. Ik vind haar echt vreselijk. Mag ze een figuur hebben waar je u tegen zegt.. Maar verder...
Zij is echt de definitie van hypocriet.
Ik herinner me nog goed dat ze een berichtje op facebook had geplaatst waarin ze beweerde dat ze echt alles zelf maakt. Terwel je gewoon duidelijk hoort dat dit niet het geval is.
Bij deze het zelfde. er blijft een vreemd luchtje aan hangen.