oeh beter...benieuwd op welk label deze en (die anderen welke dat ook mogen zijnDelcone wrote:Wel meer als deze,alleen dat komt binnen kort wel met meer info!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
A2 records, aangezien de A2 twitterde dat iedereen vertegenwoordigt was op Defqon.1 van A2 records. E-Force stond er ook tussenIntervention wrote:oeh beter...benieuwd op welk label deze en (die anderen welke dat ook mogen zijnDelcone wrote:Wel meer als deze,alleen dat komt binnen kort wel met meer info!) komen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nando wrote:Zo'n dikke intro. Erg dikke track.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Erg vet! Doet me alleen een beetje denken aan Choirs
En Yellow Minute.freddyadu8 wrote:Erg vet! Doet me alleen een beetje denken aan Choirs
-
M
Fucking vet!
En Psycho een beetje. Eigenlijk best veel nummers met zo'n soort melodie.Dakpan wrote:En Yellow Minute.freddyadu8 wrote:Erg vet! Doet me alleen een beetje denken aan Choirs
Deze dreunde gisteren zo hard door. Niet normaal. Wel van genoten!
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Im so in love with the intro...
Can't stop listening to this
!
Can't stop listening to this
Intro is wel echt heel erg dik!
De rest had beter gekund vind ik.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Als E-Force niet bij A2 Records had gezeten was nog steeds iedereen vertegenwoordigd geweest!WZY wrote:A2 records, aangezien de A2 twitterde dat iedereen vertegenwoordigt was op Defqon.1 van A2 records. E-Force stond er ook tussenIntervention wrote:oeh beter...benieuwd op welk label deze en (die anderen welke dat ook mogen zijnDelcone wrote:Wel meer als deze,alleen dat komt binnen kort wel met meer info!) komen
Maar goed, vette track dit. Vooral intro/ outro zijn aantrekkelijk...